Millal suua rasva kadu

Hea kaalu langetamise kiirus on ikkagi kuni g nädalas. Keskmiselt tarbisid kiired sööjad sööki üheksa minutiga, aeglased sööjad aga 21 minutiga. Kas olete kunagi märganud, kuidas saate süüa terve kotitäie krõpse, ilma et tunneksite end täis? Mida süüa enne ja pärast trenni Mida süüa enne ja pärast trenni Järgnev on postitusest "Mida süüa enne ja pärast treeningut", mis ilmus algselt PureWow lehel.

millal suua rasva kadu hlm kaalulangus

Iga katsealune läbis nii kiire kui ka aeglase söömise protokolli, mida eraldas neljapäevane puhastusperiood. Kiire faasi ajal paluti neil süüa "justkui ajaliselt piiratud" ja "võtta võimalikult suur hammustus".

Related Content

Kui katsealused osalesid aeglases faasis, paluti neil iga hammustust põhjalikult läbi närida ja panna hammustusharu nende vahele. Teadlased vaatasid ja juhendasid katsealuseid igas faasis asjakohaselt. Uuringu tulemused olid silmi avavad. Keskmiselt tarbisid kiired sööjad sööki üheksa minutiga, aeglased sööjad aga 21 minutiga.

Atleetvõimlemine

Kiire sööjad tarbisid keskmiselt kalorit minutis, aeglaste sööjate puhul aga 39 kalorit minutis. Söögi ajal tarbisid kiired sööjad 99 rohkem kaloreid kui aeglased sööjad.

See ei pruugi kõlada palju, kuid kui olete harjunud sööma nii iga päev - või isegi kaks või kolm korda päevas, nagu paljud inimesed kahtlemata on - võib see teie keha koostist kiiresti mõjutada ja negatiivselt mõjutada. Teie magu on helitugevuse loendur, mitte kalorite loendur Veel üks huvitav element TCU uuringus oli see, et katsealustel paluti oma nälga hinnata mitme intervalliga pärast sööki.

Toitlustus: kas on parem süüa enne või pärast treeningut?

Kiiresti söövad rühmad teatasid näljast varem kui aeglased, kuigi kiired sööjad olid eelmisel söögikorral rohkem söönud. Kuidas me seda seletame? Üks võimalus on see, et aeglane grupp jõi rohkem vett kui kiire grupp, tavaliselt siis, kui nad panid oma riistad hammustuste vahele.

millal suua rasva kadu rasva poletamine vs intervalli valjaope

Tegelikult oli kiire grupi kiire vee tarbimine vaid 80 protsenti aeglase grupi veetarbimisest. See on oluline, kuna inimese magu on ennekõike "mahu loendur", mitte "kalorite loendur".

Magu tekitab täiskõhutunde signaale sisu mahu, mitte sissevõetud kalorite koguhulga põhjal.

millal suua rasva kadu kuidas poletada rasva kaalukoolituse

Lihtsustatult öeldes tähendab see, et kõht tekitab täiskõhutunde signaale sisu mahu, mitte sissevõetud kalorite koguhulga põhjal. Kas olete kunagi märganud, kuidas saate süüa terve kotitäie krõpse, ilma et tunneksite end täis?

Enim Külastatud

Laastud jahvatatakse teie hammaste abil praktiliselt mitte millekski, jättes kõhus palju vaba ruumi. Proovige nüüd süüa kotti brokkoli. Söögiga vee joomine põhjustab täiskõhutunnet palju kiiremini kui üksi söömine.

millal suua rasva kadu poletage kohurasva 2 paeva jooksul

Sama järeldus laieneb ka niinimetatud "suuremahulistele" toitudele, nagu puu- ja köögiviljad, mis võtavad teie kõhus rohkem ruumi kui näiteks leib või pasta. Pange see kõik ellu ja see võrdub suurema rahuloluga, mis saavutatakse vähem kaloritest.

  • Nagu iga inimene, vajab ka jooksja õiges tasakaalus rafineerimata süsivesikuid, tervislikke rasvu ja kvaliteetseid valke, koos mitmekesise puu- ja köögivilja valikuga ning rohkelt vedelikku.
  • Marek Morozov teab salenemise salanippe.
  • Toitlustus: kas on parem süüa enne või pärast treeningut? - Tervis + ravim
  • Kodu Sobivus Jersey kalda rasva kadu Jersey kalda rasva kadu Kui oovite uvel Jerey kaldal ilma paita,ii peab olema ab.

See on kaalukaotuse võitmine võidetud! Võtke väiksemaid hammustusi Lõika toit pisikesteks tükkideks, mis sarnanevad maisitera või herne suurusega. Kas soovitame seda juua? SEOTUD: võimlemiskoti olulised materjalid igat tüüpi treeningute jaoks Ära karda rasva Twohigi sõnul on dieedi ja füüsilise koormuse osas suurim müüt see, et rasva söömine teeb rasvaks.

Ta soovitab 30—40 protsenti kaloritest saada rasvast, kuid eeskätt mandlivõis, avokaados ja linaseemneõlis leiduvatest headest. Ja millist treeningut kõige enam sööb?

Söömine enne treeningut on oluline harjutuste ettevalmistamiseks ja taastumiseks, eriti sportlikel võistlustel. Toit sisaldab potentsiaalset energiat või kütust, mis aitab lihaseid jätkata treeningu ajal, eriti pikema kestusega rohkem kui 60 minutit. Aga see on tavaline, et inimesed ei söö enne treeningut, sest nad kipuvad olema mures, et nad tunnevad end aeglaselt või põhjustavad krampe või maoärritust.

See on üldine eksiarvamus. Tegelikult on enamik toitumisalaseid suuniseid, mis soovitavad inimestel enne treeningut, eriti süsivesikuid või suhkrut, süüa mingit toitu.

Fresh articles

Lihtsaid suhkruid või süsivesikuid saab keha lõhkuda, et pakkuda energiat, mis hoiab lihaseid treeningu ajal. Toidust ja treeningust mõtlemisel tuleb arvestada mitmete asjadega, sealhulgas toidu tüübiga, kui palju, millist treeningut teostatakse ja kui kauasamuti oma tervise- või spordieesmärke. Mida süüa Toiduainetes kasutatava kütuse kasutamiseks tuleb see laguneda, imenduda ja liigutada lihastesse verega.

Nii et toit, mida sööte enne treeningut, on tõesti kasulik ainult siis, kui see on seeditud ja imendunud. Võimalik energia kehale kättesaadavaks tegemiseks kulub aega.

  • Viited Kas teie söögid on aeglased ja maitsvad või kiired ja raevukad?
  • Isud Depressioon.
  • Mida Süüa Enne Ja Pärast Trenni - Ilu
  • Tervis

Treeningu ajal nihkub veri seedetraktist lihastesse, jättes vähem seedimist soodustava verega. Nii et kui sa tahad enne treeningut süüa ja tahad, et energia oleks teile kättesaadavaks, kui sa töötad, siis peate kindlasti tund aega või kaks korda sööma.

Aeg, mis kulub toidu töötlemiseks ja energia kättesaadavaks tegemiseks, sõltub söömise tüübist ja kogusest.

millal suua rasva kadu eemaldage rasva plekid sillutuskividest