Poletada keskel tagasi rasva

Igal inimesel on oma probleemsed piirkonnad, rasv jaotub kehas ebaühtlaselt, mis tähendab, et see lahkub ka ebaühtlaselt. Seda tüüpi rasvkude kujutab endast suuremat terviseriski kui teie naha all olev rasv, osutab Mayo kliinik.

Naiste kõhurasva harjutused peaksid hõlmama kardiovaskulaarset treeningut rasva põletamiseks, samuti kõhu- ja jõuharjutusi. Liigne kõhurasv võib põhjustada paljusid terviseprobleeme, kuid õige treeningrutiin koos tervisliku toitumisega trimmis ja toniseerib teie keskosa. Kõhurasva ohud Sõltuvalt sellest, millises eluetapis olete, on kõhurasval hõlpsasti pugeda.

Kui olete just beebi sündinud, võite tegeleda sünnitusjärgse kaalutõusuga ja nüüd tunnete end valmis alustama treenimist, et saada tagasi kuju. Keskealistel naistel võivad perimenopausi või menopausiga seotud hormonaalsed muutused kaasa aidata kõhurasvale.

Liigne kaal teie keskel võib tuleneda ka elustiilist ja geneetilistest teguritest, sealhulgas vähene liikumine ja ebatervislik toitumine. Olenemata põhjusest on oluline liikuda treening- ja dieediprogrammi, sest liigne kõhurasv võib põhjustada terviseprobleeme. Pirnikujuliste jaoks jääb alakehasse kogunenud rasv naha alla, märgib Harvard Health Publishing. Kui teil on õunakujuline keha, kannate suurema tõenäosusega siseorganeid ümbritsevat vistseraalset rasva.

poletada keskel tagasi rasva

Võite pigistada nahaalust rasva, samas kui vistseraalne rasv asub sügaval kõhuõõnes ja seda ei saa pigistada. Rasva kogumise koht sõltub nii geneetikast kui ka hormoonide tasemest.

Enamik inimesi ei meeldi nahaaluse rasva väljanägemisega.

Matcha Tee Kaalulanguse Jaoks - Kuidas See Aitab Rasva Põletada | Tervis ja heaolu

Muretsema peaksite siiski vistseraalne rasv. Seda tüüpi rasvkude kujutab endast suuremat terviseriski kui teie naha all olev rasv, osutab Mayo kliinik. Naiste suur vöökoht võib suurendada südame-veresoonkonna haigustesse suremise riski. Vistseraalne rasv on seotud ka muude terviseprobleemidega, sealhulgas II tüüpi diabeet, kõrge vererõhk, ebanormaalne kolesterool, südamehaigused ja hingamisprobleemid.

Mis on probleemne rasv

Hea uudis on see, et keskmises osas on palju võimalusi kaalu langetamiseks, alustades füüsilisest tegevusest. Lihtsalt mõne sit-upi tegemine ei vähenda seda. Naiste kõhurasva harjutused peaksid hõlmama kardiovaskulaarseid treeninguid, kogu keha jõutreeninguid ja kõhutöid, nendib Harvard Health Publishing.

Lisaks aitab tervislik toitumine teie kehakaalu kontrolli all hoida.

Artikli tipphetked

Kardiotreening: kõhurasvapõleti Sõltumata sellest, kas peate menopausi või istuva eluviisi tõttu kõhurasva kaotama, võib kardiovaskulaarne treening muuta. Tervislik kaalukaotuse määr on 1—2 naela nädalas, märgib Clevelandi kliinik.

Söö rohkem neid viit toitu! Kortisooli mõjutab ka stress. Suur hulk kohustusi ja pingeline aeg tööl võib tõsta kortisoolitaset. See paneb maksa tootma liigset suhkrut, mida kehal tegelikult vaja pole.

Kui proovite pärast lapse saamist kõhnemaks jääda, siis teadke, et mõnikord võib teie beebieelse kaalu taastamine võtta kuni aasta. Harjutus aitab vähendada kõhu rasva, vähendades insuliini taset, märgib Johns Hopkinsi meditsiin. Liigne insuliin annab kehale märku rasva hoidmisest, eriti kõhupiirkonnas.

Kardiovaskulaarsed treeningud põletavad ka kaloreid ja rasva kogu kehas, kaasa arvatud poletada keskel tagasi rasva. Nüüd, kui teate, miks peaksite trenni tegema, on aeg välja selgitada, kui palju peate trenni tegema.

Tervise- ja personaliteenistus HHS soovitab täiskasvanutele vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega treeningut nädalas.

poletada keskel tagasi rasva

See jaguneb 30 minutiks päevas viiel päeval nädalas. Samuti saate teha viis päeva nädalas 75 minutit jõulist tegevust või 15 minutit treeningut.

Treeningu- ja treeninguvõimalused

Üks lihtsamaid kardioharjutusi, mida saate teha, on kõndimine. Südame pumpamiseks veenduge, et see on hoogsas tempos.

Kui kasutate astmeloendurit, võtke kaalutõusu vältimiseks eesmärgiks vähemalt 10 sammu päevas. Mayo kliiniku andmetel on naela rasva kaotamiseks vaja põletada kalorit.

poletada keskel tagasi rasva

Kui vähendate kalorit päevas ja treenite, peaksite ohutult kaotama soovitatud 1—2 naela nädalas. Siin on näide, kui palju kaloreid põletab naelane inimene 30 minutiga, teatas Harvard Health Publishing: Jooks 5 miili tunnis : kalorit.

Our Miss Brooks: Connie's New Job Offer / Heat Wave / English Test / Weekend at Crystal Lake

Elliptiline masin: kalorit. Statsionaarne jalgratas jõuline : kalorit. Trepiastmega masin: kalorit. Vesiaeroobika: kalorit. Leidke endale meelepärane harjutustüüp, et muuta see oma elustiili osaks. Järjepidevus on võti. Kui sööd puhtalt ja jääd trenni juurde, on kõhurasva kaotamine vaid aja küsimus.

Rasva põletamine keha erinevates osades

Crunch kõht paks ära? Olgem ausad, me kõik tahame kuuepakuliste kõhulihaste saladust. Ameerika treeningnõukogu andmetel on määratletud keskosa omamine kombineeritult lihastes ja keharasvas. Regulaarse treeningukava järgimine koos tervisliku toitumisega on hädavajalik.

poletada keskel tagasi rasva

Järgmised harjutused tugevdavad teie kõhulihaseid, sealhulgas kõhu sirglihaseid. See lihas võimaldab teil painutada erinevates suundades. Samuti vastutab see selle eest, et saaksite selle rippitud kuue paki välimuse. Need kolm harjutust tõmbavad kõht rasva ära - aga võite olla üllatunud, kui leiate, et kaasatud pole istumis- ega krampimõtteid.

Alustage plank-asendis, õlgadega üle käte ja jalgadega otse selja taga. Alustage keha erinevates osades samaaegselt pinget. Tegelikult liikumata kujutage ette, et proovite oma käsi varvaste poole tõmmata ja siis pinget hoida. Pingutage vasika- ja reielihaseid, millele järgnevad neljakordsed lihased.

Tehke Kegeli pigistamine nii, nagu hoiate põit.

  1. Nõuandeid Kuidas kõhurasva põletada ilma trenni või dieedita Kaalut alla võtmine on väga levinud tervieeemärk: rohkem kui pooled ameeriklatet arvavad, et ee on nende jaok oluline.
  2. Avis fat burner prozis

Pingutage oma kõhulihaseid, nagu teeksite, kui keegi hakkaks teid kõhtu torkima. Lükake peopesad põrandale, et eraldada õlaribad ja pigistada oma triitsepsit.

Looge kaelast sisse tõmmates topeltlõug. Hoidke selles pinges olekus 15—20 sekundit. Asetage nimmepiirkonnale koonus või mõni muu väike ese näiteks juuksehari või tualettpaberirull. Liigutage oma paremat kätt ja vasakut põlve samal ajal ettepoole.

Samal teemal

Ärge lubage oma puusadel nihkuda. Püüdke hoida objekt seljal tasakaalus. Jätkake roomamist ettepoole, hoides põlvi kogu aeg põrandast umbes 2 tolli kaugusel. Korrake 20 kuni 30 sekundit.

Atleetvõimlemine

Põlvitage põrandal, oma stabiilsuspall ees. Pange rusikad palli ülemisele küljele ja sirutage puusad. Ettepoole kaldudes veeretage käed välja ja üle palli. Veeretage nii kaugele kui võimalik, hoides selga sirge ja südamega tihedalt kinni.

Naiste kõhurasva harjutused peaksid hõlmama kardiovaskulaarset treeningut rasva põletamiseks, samuti kõhu- ja jõuharjutusi. Liigne kõhurasv võib põhjustada paljusid terviseprobleeme, kuid õige treeningrutiin koos tervisliku toitumisega trimmis ja toniseerib teie keskosa. Kõhurasva ohud Sõltuvalt sellest, millises eluetapis olete, on kõhurasval hõlpsasti pugeda. Kui olete just beebi sündinud, võite tegeleda sünnitusjärgse kaalutõusuga ja nüüd tunnete end valmis alustama treenimist, et saada tagasi kuju. Keskealistel naistel võivad perimenopausi või menopausiga seotud hormonaalsed muutused kaasa aidata kõhurasvale.

Kui tunnete, et puusad langevad, ärge rullige nii kaugele. Püüdke oma põhitugevuse paranemisega edasi liikuda. Naaske neutraalsesse asendisse, kasutades oma südamikku, et ennast tagasi tõmmata, kui käed veerevad üle palli ülaosa.

  • LIHTSAD HARJUTUSED NAISTE KõHURASVA KIIREKS KAOTAMISEKS - TERVIS -
  • Toidukile - kas on tolku?
  • Tõde: kuidas põletada kõhurasva! - Atleetvõimlemine
  • Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??
  • Kuidas kõhurasva põletada ilma trenni või dieedita | Vihjeid | May
  • Kuidas poletada rasva kodus wikihow
  • KUIDAS PUUSARASVAST LAHTI SAADA: 10 TREENINGU- JA TREENINGUVõIMALUST - TERVIS -

Korrake 2 komplekti st. Kõhurasva harjutused naistele Naiste kõhurasva harjutused peaksid lisaks kardiovaskulaarsele treeningule ja põhitööle sisaldama ka kogu keha tugevdavat rutiini. Lahja lihasmass väheneb vananedes, ütleb Mayo kliinik. Lahja lihasmassi abil saate tõhusamalt kaloreid põletada, mis aitab säilitada tervislikku kaalu.

poletada keskel tagasi rasva

Jõutreeningu rutiin suurendab lihasmassi ja aitab teil rasva põletada, ka kõhupiirkonnas. Näpunäide HHS soovitab vähemalt kaks korda nädalas sooritada jõuharjutusi, mis hõlmavad kõiki peamisi lihasrühmi. Kui teil on just beebi sündinud, pidage nõu oma arstiga, et veenduda, kas poletada keskel tagasi rasva on raskusi raskuste tõstmiseks. Võimalik, et peate C-sektsiooni järel ootama kuus kuni kaheksa nädalat, et tõsta midagi raskemat kui laps 6—10 naelamärgib Clevelandi kliinik.

See kogu keha tugevdav treening American Council on Exercise on suunatud teie alakehale, ülakehale ja südamikule.

Saate seda teha kodus, kuna see poletada keskel tagasi rasva ainult hantlite komplekti. Valige koormus, mis tundub keeruline pärast 10—15 kordust. Tugevnedes liigu kaalus ülespoole. Kallutage paremale küljele, hoides vasak jalg sirge ja painutage paremat jalga. Lükake parem kanna küljest lahti ja naaske püsti. Kui olete seisnud, tõstke hantlid mõlemalt küljelt õlgade kõrgusele, peopesad põranda poole.

Seljaosa alla. Korrake vasakule jalale langemist ja pöörduge tagasi keskele. Tõstke käed otse enda ette, mitte külje poole. Korrake järjestust 10—12 korda jala kohta. Lunge parema jalaga ettepoole, astudes piisavalt kaugele, et parem säär oleks vertikaalne. Hoidke hantlid külgedel all.

Seisule naastes sooritage kahe käega bicepsi lokk. Korrake seda vasaku jalaga, hüpates ettepoole ja langetades käed alla.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Teraviljad May

Püsti tagasi püsti tõustes tooge käed üles biitsepsi lokis. Korda 10—12 korda jala kohta. Kolimine 3: pm salendav õlavarrega Hoidke kummastki käest hantlit, küünarnukkidest kõverdatud käed ja peopesad ettepoole.