Kas kiirus kondides poleb rasva

Raskemad trennid parandavad ka su kõndimise kiirust, aitavad lihasmassi kasvatada ja põletavad tubli annuse kaloreid lühema aja jooksul. Kuigi rahulikumas tempos sõitev harrastussportlane jalgrattasõiduga eriti palju kaloreid ei kuluta, annab see organismile siiski paraja koormuse, kuna rattasõidu puhul kasutatakse alakeha suuri lihasgruppe. Ühtlasi on lihastreening hea viis, kuidas suurendada lihasmassi kui ka kulutada kaloreid. Selleks, et treeningust kasu saada, peab see olema see, mis teile meeldib ja kes teeb päevast päeva. Kui pulss tõuseb, kulutad rohkem kaloreid, kuid see ei tähenda, et sa tingimata rohkem rasva põletaksid. Spordiklubides on spinningu trennid, mida võiks mõned korrad külastada, sest seal õpetatakse erinevaid sõidustiile ja saab proovida erinevaid sõidutehnikaid ja soojendusharjutusi.

kas kiirus kondides poleb rasva

Kõndimine ja sörkimine on tõhusad nii kalorite põletamiseks kui ka südame-veresoonkonna tervise parandamiseks. Rasva põletamise osas eeldavad paljud inimesed, et sörkimine on tõhusam kui kõndimine. Kuid kõndimine võib olla sama tõhus kui sörkimine, kui kõnnite piisavalt kaua piisavalt kõrge intensiivsusega.

kas kiirus kondides poleb rasva

Kiirus ja energiakulud Kuid selle uuringu jooksukiirus oli kaks korda suurem kui kõndimiskiirus. Teises ajakirjas "Sports Medicine and Physical Fitness" avaldatud uuringust selgus, et samal kiirusel sama kiirusega kõndides ja sörkides põletasid kõndijad sama palju või rohkem energiat kui sörkjooksjad.

kas kiirus kondides poleb rasva

Intensiivsus ja rasvade värbamine Ajakirjas "The Doctor and Sports Medicine" avaldatud artiklis märgiti, et mõõduka intensiivsusega tegevustel, nagu näiteks kerge sörkimine, on rasva oksüdeerumise määr suurem kui madala intensiivsusega kõndimisel. Kuid suurema intensiivsusega kõndimine võib põhjustada sarnase rasvapõletustegevuse.

Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda?

Ajakirjas "American Journal of Clinical Nutrition" avaldatud artiklist selgus, et 65 protsenti maksimaalsest hapnikutarbimisest tehtud vastupidavusharjutused värbasid ligi kaks korda rohkem rasva kui tegevused, mida tehti 25 protsendi maksimaalsest hapnikutarbimisest.

Kestus ja rasvade värbamine Aeg, mille veedate kõndides versus sörkjooksu, mõjutab seda, kui palju rasva põletate, eriti kui sörkida kiiremini kui kõndida. Ameerika Südameassotsiatsiooni Kuid kui teil on suurem tõenäosus kõndimisprogrammi säilitamiseks, on kõndimine pikas perspektiivis ilmselt parem valik rasvade põletamiseks.

kas kiirus kondides poleb rasva