Jalutuskaigu kaugusel naela 5 miili rasva poletamise jalutuskaigu

Kolmest kavandatud programmist kahes pakub Lesley lisakoormuse jaoks elastse riba kasutamist. Võite pühendada ühe treeningu igal nädalal suure intensiivsusega intervallide tegemiseks või lisada mõned intervallid oma jooksu lõppu kaks kuni kolm päeva nädalas. Proovige töötada, kui soovite kaalust alla võtta. Kõndige Pounds Expressi juurest minema hantlitega Kõndimise treenimise ja tõhususe keerukamaks muutmiseks pakub Leslie Sansone hantleid. Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides.

Video: SCP-093 Red Sea Object | Euclid | portal / extradimensional scp 2021, Mai

Juba paaripäevase puhkeaja andmine võib olla erinevus koolituse jätkamise või arsti poole pöördumise vahel. Kaaluge lihtsate risttreeningute tegemist päevadel, mil tunnete end loiuks või haigeks. Ujumine, jalgrattasõit, sõudmine või elliptiline kasutamine võib teie vastupidavuse ja rasvapõletuse potentsiaali tipus hoida.

Pidage meeles, et mõistlik ja tervislik kaalulangus ja rasvade põletamine võtab aega. Lisaks ei saanud kellestki üleöö maratonijooksjat.

Video: MIDA MA SÖÖN #7 2021, Mai

Plaanist kinnipidamine ja tulemustega kannatlikkus võivad teid heidutada, kui te ei näe kahe nädala jooksul rasva eraldumist. Niikaua kui teil on mugav ja teete oma jooksudel isegi väikeseid edusamme, teete täpselt seda, mida vajate rasvade põletamiseks. Reklaam Osa 2 2-st: Rasvapõletuse suurendamiseks alternatiivsete komponentide lisamine üks Lisage intervallid.

sa-v rasva poleti

Ainult mõne kõrge intensiivsusega intervalli lisamine iga nädal jooksu võib aidata suurendada teie rasvapõletuse potentsiaali. Võite pühendada ühe treeningu igal nädalal suure intensiivsusega intervallide tegemiseks või lisada mõned intervallid oma jooksu lõppu kaks kuni kolm päeva nädalas. Lisaks aitavad intervallid aja jooksul kiiremini. Plaanige iga nädal üks kiirustreening päeval, mis pole teie pika perspektiiviga lähedane. Näiteks võite teha kiirustreeningu kolmapäeval või neljapäeval, kui teie pikaajaline jooks on laupäev.

Related Content

Selleks tehke oma tavaline treening ja seejärel jookske oma võistlustempos nelja kuni kaheksa meetri või ühe raja silmuse vahel. Lisage oma jooksu lõppu kaks kuni kolm päeva nädalas viis kuni 10 minutit.

Jookse või sörkige tavapärases tempos 60 sekundit ja seejärel suurendage intensiivsust 30 sekundit.

millised toiduained poletavad koige keha rasva

Sa võiksid ka teha süstikujookse intervalltreeningu osana. See mitte ainult ei aita teil rohkem rasva põletada ja tugevneda, vaid võib ka suurendada teie vastupidavust.

Lisage ühele või kahele treeningule nädalas mõned mäed, mis aitavad teil rohkem rasva põletada. Rasvapõletuse kasvu suurendamiseks kaaluge iga nädal ühe mäe treeningu tegemist.

Võite teha ka mäeintervalle või kordusi iga nädala või kahe treeningu lõpus. Võimalik, et peate mäkketreeningutega veidi mängima, enne kui saate aru, mis teile kõige paremini sobib. Soovi korral saate lähtestada intervallide vahel. Sarnaselt mägedega võivad trepid kulgeda nii kaloreid kui ka rasva. Tegelikult on see üks parimaid rasvapõletus- ja üldhooldusharjutusi, mida saate teha.

vedela rasvapoleti hai tank

Valige kas füüsiliste treppide jooksmine - näiteks staadionil - või kasutage oma jõusaalis trepimasinat. Lisage see igasse jooksutrenni või asendage üks jooks nädalas trepijooksuga.

Kui ma kaaluksin 131 naela ja olen 5'6 am maal?

Jookse trepist üles kiires tempos ja seejärel aeglasel sörkjooksul või traavil neist alla, et taastuda. Treeningu kestus 20 minutist kuni 1 tunnini, need erinevad harjutuste intensiivsuse ja ulatuse poolest. Mõne harjutuse jaoks vajate jalgade jaoks spetsiaalset amortisaatorit, mis aitab lihaseid tööd teha, kuid selle saab asendada abivahenditega.

Lisateave Walk at Home kohta 3.

Kõndimine kehakaalu langetamiseks

Kõndige naela kiirest minema elastse lindiga Leslie üritab mitmekesistada majapidamisreise, seetõttu osaleda mitmesuguste spordivarustuse programmides. Näiteks Walk Away the Pounds Expressi kompleksis kasutab see elastset kummiribamis aitab õrnalt ja ohutult töötada lihaste tugevdamiseks ja venituse parandamiseks. Programm koosneb kolmest treeningust: 1 miil, 2 miili, 3 miili.

Kiire jalutuskäik koos Leslie Sansone'iga ei paranda mitte ainult teie kuju, vaid laeb teid energiaks kogu päevaks. Lisateave Pound Expressi jalutuskäigu kaugusel Kasutades iga päev kuni kalorit põlema, on hea kaalutreeningu osa. Sõna alguses Füüsilisest aktiivsusest rohkem kalorite põletamise võti on leida see, mida te nautida ja teete pidevalt. Kuigi võite arvata, et numbrid on väikesed, lisanduvad need kokku.

Suspense: Stand-In / Dead of Night / Phobia

Kui te naudite oma koeraga jalgsi või on mugav jalutada oma töölõikude ajalteete tõenäolisemalt selle ja jätkate seda. Ärge jätke ära meeldiva jalutuskäigu mõtlemist, et jõuate hiljem jõusaali jõudmiseni, et leida, et "hiljem" kunagi ei tule. Leidke viise, kuidas jalutada kogu päeva. Harilik käimine on mõõduka intensiivsusega treening. Terviseohtude vähendamiseks ja tervisliku seisundi säilitamiseks soovitavad tervishoiuasutused 10 minutit kiirust jalgsi korraga, kolm korda päevas või ühe minutilise jalutuskäigu päevas.

Kui palju kaalu võite kaotada jalgsi 5 miili nädalas? - Muu

Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu.

soovitatav rasva poletamine sudame loogisagedus

Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse. Kui teil on mugav ühe või kahe nädala pärastalustage kiiret kõndimist või kiiret kõndimist minutit iga päev. Saate suurendada aega 60 minutini päevas. Kõndimise tempo ja aja suurendamine annab kehale aega ja jõudu uue harjumuse ja eluviisiga kohanemiseks.

Te vajate oma keha tuge ja vastupidi.

Viis tundi kõndimist põletab mitu kalorit

Intervallkõndimine tähendab, et peate iga minuti järel oma kõndimise tempot muutma. Alustage keskmise tempoga umbes 45 sekundit kõndides. Seejärel kiirendage ja kõndige üks minut. Jällegi võtke tempo maha ja kõndige üks minut. Jätkake seda nii kaua kui soovite. Mulle meeldib intervallkõndimine, kuna see annab kehale aega kiireks kõndimiseks valmistumiseks ja aitab ka lõõgastuda pärast tempokas kõndimise lõpetamist.

See hoidis ka mu aju töös, see tähendab, et mul polnud kõndides igav. See hoidis mind erksana ja naeratas ning tegelikult leidsin endale palju sõpru, kes hakkasid seda kõndimisstrateegiat järgima.