Kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva

Te peate selle taga tõusma pikliku käte kaugusel, tugineda tagasi, kallutage ettepoole. Need võtavad vähem aega kui kardio ja toonivad teie puusasid..

Enamiku neist saate hõlpsalt kodus ise teha, ilma et peaksite jõusaali külastamiseks aega ja raha raiskama. Need harjutused on suunatud eesmärgi paremale löömisele. Need parandavad täpselt teie probleemse piirkonna, aidates rasva eemaldada reie siseküljest. Harjutuste loetelu on järgmine: Saab teha kodus.

Seiske tooli ees, haarake mõlema käega tooli seljatoest, pöörake 15 korda iga jalaga küljele, hoides jalga sirge. Nüüd tehke sama, lihtsalt painutage põlve ja korrake mõlemal jalal veel 15 kiiku. Lama põrandal, selili. Asetage küünarnukid põrandale.

kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva valge neeruubade kaalulangus eelised

Nüüd tõmmake oma painutatud põlved üles ja sirgendage neid. Proovige neid võimalikult laiaks sirgendada. Korda 20 korda mõlemal jalal. Lie oma küljel. Painutage oma sääreosa põlve piirkonnas ja toetage seda teise jala piirkonnas põrandale. Pöörake teda nii kõrgele kui võimalik. Korda 20 korda. Loetletud harjutused on nende rakendamise osas üsna lihtsad. Seejuures aitavad need tõhusalt vabaneda säärte rasvadest. Neid tuleb teha iga päev. Kogu kompleks võtab kõige rohkem 20 minutit.

Igasugune kardio tugevdab lihaseid, taastab normaalse vereringe ja parandab kudede hingamist hapniku abil.

Parimad jõusaali harjutused Paljud sporditreenerid soovitavad alustada rasvavastast võitlust reie esiosas, reitel ja tagumikul, et kogu kehast võimalikult palju rasva eemaldada. Kui teil on probleeme ülekaaluga, peate meisterdama astmeid, kasutama sageli jooksulindi ja tegema võimalikult palju kardiot. Pärast kehakaalu normaliseerumist võite hakata reljeefi üles ehitama.

Heidame pilgu mitmele sobivale treenerile, mis aitavad parandada reite sisemust. Smithi koolitaja Reie sisemise koormuse maksimeerimiseks proovige teha kükke võimalikult madalale. Sel juhul peaksid jalad olema õla laiusest laiemalt. Esimesel korral saate kükitada ilma lisaraskuseta.

Niipea, kui see teile lihtsaks muutub, hakake kaalu järk-järgult suurendama. Käärid See on suurepärane harjutus rasva eemaldamiseks reidelt ja kõht. Peate lamama mugavalt selili.

kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva bpi roxy fat burner

Seejärel tõstke varbad võimalikult sirgeks. Vajutades oma alaselja kindlalt põrandale, ristuge jalgadega, kerides üksteise järel. Sumo kükitab See on üks parimaid harjutusi reidelt rasva eemaldamiseks. Seda nimetatakse ka plie. Esitamiseks peate sirgelt püsti tõusma, jalad küljele keerama ja maha istuma, seejärel tõusma võimalikult aeglaselt üles.

Väliselt näib natuke see, kuidas sumomaadlejad võitlemisseisundisse satuvad. Kaalude tegemisel saate hantel üles võtta ja seda jalgade vahel hoida. Vaagna tõstmine palliga Selle harjutuse tegemiseks peate lamama selili ja painutama mõlemad jalad põlvedes.

Jalad on kindlalt põranda külge surutud. Pigista pall jalgade vahele. Puhkades jalgu, tõstke vaagen üles ja hoidke seda ülaosas. Seejärel pange see maha. Korrake vähemalt 20 korda komplekti kohta. Kosmeetiline lähenemine Kosmeetikud on juba pikka aega välja töötanud oma meetodid, kuidas reide sisemiselt rasva eemaldada. Nende protseduurid on võimelised kiirendama naha ainevahetust suhteliselt lühikese aja jooksul, eemaldama kole tselluliidi reidelt, preestritelt, tuharate alt ja reidelt.

Jalade maht muutub väiksemaks vähemalt seetõttu, et nahk suudab vabaneda sinna kogunenud liigsetest niiskusevarudest. Kõige tõhusamate kosmeetikatoodete hulka kuuluvad: Tselluliidivastane massaaž. Seda saate teha spetsiaalses salongis või kodus.

kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva kuidas poletada keharasva paevas

Selleks on vaja spetsiaalset geeli ja soojendavaid omadusi. See on vajalik, et seda hõõruda ümmarguse tugeva liigutusega nahasse reie piirkonnas. Mõlemad jalad peaksid võtma vähemalt viis minutit.

Korrake komplekti lõpuleviimiseks korda. Enamik Kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva on jooga kujutamine, millel on palju eeliseid, kuidas rasva eemaldada puusade sees. Kuidas teha: Lie taga, põlved painutatud jalad põrandale, käed külgedel. Hingata, välja hingata, tõsta puusade ülemmäära, võttes need maha põrandast ja püüdes teha sirge joone õlgadele põlvedele.

Hoia reie paralleelselt üksteisega, pingutades nende sisemise osa. Ärge jätke põlvi poolte hajutama. Hoidke positsiooni 30 sekundit minutini, lihtsalt ärge unustage hingata. Lõõgastuge ja korrake korda. Kõige olulisem: Kas Cardio Üks peamisi punkte, kuidas kaotada kaalu sisemise osa puusa on kiirendada põletamise kaloreid abiga kardio, mis tulevad paraneda, sest teie südamelöök kiirendada. Harjutused karditeritele põletatakse tonni kaloreid ja aitavad keha töödelda kogunenud rasva, tuues valgusesse ja toonitud lihaseid.

Veelgi enam, enam ei pea jõusaalis kogu päeva veeta. Tehke valik kasuks harjutustele, mis põletavad rohkem kaloreid, nagu jooksmine, trossi hüppamine, trepli tõstmine või jalgrattaga sõitmine, et mitte kunagi purustada, kuidas eemaldada rasva jalgade vahele. Püüdke neid ühendada intensiivse intervalliõppega, kui töötate mõne minuti jooksul näo higi ja seejärel taastada minuti.

Kokku osutub minutit kolm korda nädalas. Pärast seda saate naeratada, et kajastada oma sihvakas ja pingul jalgu peeglis. Video - harjutused puusade sisepinna jaoks Ilusad pingul jalad - paljude õiglaste sugude esindajate unistus. Kuid isegi väga sihvakas leiti tihti reide sees. Eesmised ja tagumised lihased töötavad pidevalt ja nii, kui sa saad sammu alla või ronida samme, joosta või lihtsalt minna.

Aga sisemine ja väline, õhuke, kiik ja suur juhtiv, on harva pingutatud, nad on kaasatud ainult siis, kui teete külgmasinate või paljastada varise varba väljapoole. On selge, et tavalises elus ei esine selliseid liikumisi peaaegu peaaegu ja seetõttu vajame reie sisemise osa eraldi harjutusi. Hüppeliidud, barbell ja muud massid on väga tõhusad.

Pöörake tähelepanu meie päevase kükitamisprogrammile, see aitab eemaldada rasvad puusadelt. Alustades positsioonid - jalad laiemad kui õla laius, sõrmede otsad külgedele, selja ots seljas, painutatud selga, silmad kinni otse ette; Inhaleerimisel läheme aeglaselt põrandale paralleelselt. Hangi mõni sekund; Väljahingamisel, aeglaselt tagasi algasendisse. Mitte keeruline, komplitseeritav käsipagasitega. See toimib mitte ainult piirkonnas, kus me vajame, lunges tõmbavad iluravi lihaseid suurepäraselt.

Jalad on laiemad kui õlgade laius, selja on sirge, ajakirjandus on pingeline, käed on vööl või teie ees, ootan; Inhaleerides läheme paremale jalale tuppa, põlve reguleeritakse 90 kraadini, vasak jalg on sirge, jalg on kindlalt põrandale surutud.

Laseb teisele; Me läheme algsele positsioonile ja teeme teise suuna. Rünnakute rakendamine peaks suunas olema korda igas suunas. Kallutage pall Staatiline harjutus, mis põhineb lihaste kontraktsioonil ja selle seisundi hilinemisel. Peale tsooni, mida me vajame, kinnita tuharate lihased. Raskused on väikesed, keskendudes kontsentratsioonile ja vastupidavusele.

Hea staatiline jalgade harjutus, madalam efektiivsuse saavutamiseks "kõrge tooli". Alustades positsioonist - lamades seljal, põlved painutatud, jalad surutakse tihedalt põrandale. Pange pall põlvepiirkonna jalgade vahel väikesest kummist kuni keskmise suurusega fitball ; Sisse hingates, püüdes pigistada palli ja jääda sellises olekus paariks sekundiks; Väljaheites lõdvendage jalgu, kuid pall ei peaks langema.

Selliste toimingute kordamiseks vajate lähenemist korda. Keerake jalad oma küljel Seal on mitu tüüpi kiiged. Allpool vaatleme kolme tüüpi. Igaüks on ainulaadne tegevuse ulatuse järgi, keerukuse jõud. Kõik need sobivad suurepäraselt reie sisemisele pinnale, samal ajal ühendades tuharad, reie välisküljed ja tagumik.

Kuidas reie sisemist osa pingutada

Aidake pükste eemaldamiseks. Variant üks Lähteasend - selle küljes asetsev, fikseerimine küünarnukitel või selle küljel, jalad sirged, üks teisel; Sissehingamisel tõstke ülemine jalg nii kõrgele kui võimalik ja kinnitage paar sekundit; Väljahingamisel pöörduge tagasi algasendisse. Pärast teatud arvu kordi realiseerimist ühele jalale, pöördume teise poole ja sooritame samu samme. Teine valik Alustades positsioonist - asetage küljes külg, kinni käe all, alaosa sirutatakse mööda keha, ülemine on põlvega painutatud ja jääb alumisele; Inhaleerimise ajal lükake painutatud jalg põlvi edasi; Väljahingamisel pöörduge tagasi algasendisse.

Ainult ühe ala vähendamine on vaid fantaasia. Harjutused põlvede cember 23 December 29, eemaldate ülemäärast rasva reidetel, parandate kardiovaskulaarsete ja hingamis. Veenduge, et teie arst annab teile vabad käed alustada enne alustamist.

kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva mma voitlejate kaalulangus tehnikat

Harjutused sisemine reie Tuleb märkida, et rasva eemaldamiseks käesoleva kehapiirkonda, mõjutamata teisi, siis on võimalik ainult abiga rasvaimu. On olemas ka spetsiaalne vihjeid eemaldamiseks calluses, pragunenud kontsad poleerimine. Seadmega töötamisel tuleb osata saanud erialase hariduse ja koolituse, samuti võttes meditsiinilise hariduse. Tuleb märkida, et rasva eemaldamiseks. Kuna reie sisekülje rasvadest vabanemine hõlmab kohustuslikku füüsilist tegevust, on kasulik teada, et võite süüa poolteist tundi enne treenimist ja alles siis tund pärast seda.

On väga oluline valida oma dieet, et arvukalt saaksite vajalikke aineid. Lõppude lõpuks on meie keha samal ajal väga salakaval ja häbelik - kui ta tunneb mõnda neist elementidest puudust, hakkab ta aktiivselt koguma rasvavarusid, oodates "vihmapäeva" lähenemist.

Selleks, et teda stressi mitte ajada, sööge toite, mis on rikas mitmesuguste elementide poolest, kuid peate unustama kiirtoidu ja muu rämpstoidu.

Võtke aega, et uurida üksikasjalikult toidu kõiki omadusi ja töötada välja menüü igaks päevaks, kus oleks ideaalne valkude, rasvade ja süsivesikute suhe. See võtab alguses aega, kuid siis on oma andmete põhjal toitumise kujundamine palju lihtsam. Nõuetekohase toitumise oluline tingimus on see, et konkreetseid toite tuleb süüa neile ettenähtud ajal. Niisiis, kõige paremini tarbitakse hommikusöögiks toitu, mis on rikas keeruliste süsivesikute poolest, näiteks teravili. Nad laadivad teid terveks päevaks energiaga ja kehal on aega kulutada kulutatud kaloreid õhtuni.

Ja süsivesikuterikkaid toite näiteks puuvilju süüakse kõige paremini hommikul - õhtul ähvardavad need muutuda lisasentimeetriteks.

kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva christina milian kaalulangus

Säilitage lõunasöögiks rasvarikkad toidud, kuid õhtusöögiks sobivad suurepäraselt proteiinisisaldusega toidud. Põhitoidukordade vahelised suupisted väikese koguse pähklite, marjade või puuviljade kujul on vastuvõetavad. Järgige joomise režiimi: poolteist kuni kaks liitrit puhast vett päevas. Enne iga sööki juua kindlasti klaas vett - minutit enne sööki. Kiire hüpe täiuslikele jalgadele Ilma regulaarse treenimiseta on reie siseküljelt rasvadest vabanemine võimatu ülesanne.

Kuid isegi kui te pole spordisaali minemise suur fänn või põhimõtteliselt füüsilise koormuse vältimine - ärge muretsege. Pole lootusetuid olukordi ja igaüks võib leida midagi oma maitse järgi.

Reie sisekülje lihased

Äärmiselt tõhusad on jalgade pööramine külgedele. Seda lihtsat harjutust tehakse järgmiselt. Lähteasend Asetage tool avara ruumi keskele ja haarake kätega selle seljast. Sujuva jalaga tehke küljele kiigutusi - iga jalaga 15 korda.

Seisa samas asendis, painuta lihtsalt jalg põlve poole. Korda kiiku iga jalaga 15 korda.

Vihje 2: Kuidas eemaldada rasva reide siseküljel

Järgmisena eemaldage tool ja asetage selili põrandal. Tõmmake kõverdatud põlved rinnale ja sirgendage ning jagage need võimalikult laiali. Korda 15—20 korda. Lamades, pöörduge oma poole. Libistage sääreosa nii, et see asub sääreosa ees, toetudes põlvele. Seejärel tõstke see nii kõrgele kui võimalik. Nende harjutuste suur eelis on see, et neid on kodus kerge teostada.

Need aitavad liigseid kilosid põletada ja puusadest sentimeetreid eemaldada, köiehüpped, mis on kõigile teada juba lapsepõlvest, on suurepärased. Kui pühendate selle lõbusa tunni ainult 15—20 minutit päevas, siis ei võta esimesed positiivsed kehakuju muutused probleemses piirkonnas kaua aega. Rahvavamat leevendust on võimalik nädala pärast hinnata.

Samuti saate kodus konna kükke teha.

Tõhusad harjutused reide sees. Parimad koduharjad puusa sisepinnal

Seisa sirgelt, jalad laiali, siis kurna abs ja painuta põlvi, kükitades. Pange tuharad tagasi ja samal ajal jagage põlved laiali. Katusekorrus põrandani. Sirgendage jalad kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva ja põrutage hüppega, jalad tuleks kokku viia ja käed pea taga haavata. Korda harjutust korda. Reie sisekülje rasvavastases võitluses on suurepäraseks osutunud ka plüünid, mida saab teha nii jõusaalis kui ka kodus.

Kuid viimasel juhul peate eelnevalt ostma kilogrammi hantlid. Kui neid seal aga pole, saate hõlpsalt ostetud kaalumaterjalid asendada pooleliitriste veepudelitega. Kuid ainult sel juhul on koormus väiksem.

Harjutust korratakse ka korda. See töötab järgmiselt: jalad õla laiusega, jalad külgedele pööratud, selg sirge; painutage jalad põlvedes, pingutage tuharate lihaseid; käed langetatakse kehaga paralleelselt, pigistage hantlid; hoia puusad põranda suhtes täisnurga all, toetu kannale ja sirgi jalgu sirgeks. Eksperdid tunnistavad: puusade kaalu kaotamiseks on parem eelistada kardiokoormustega treenimist. Nende hulka kuuluvad jooksmine, vilgas kõndimine, ujumine, ronimine ja treppidest laskumine.

Kui me räägime klassidest simulaatoritel, siis tulevad kasuks jooksulint, treeningratas, elliptiline trenažöör, trepp. Parem on konsulteerida treeneriga, milline neist sobib just teie kehale. Kuid hoolimata sellest, millise otsuse teete treenimiskoha osas, on oluline meeles pidada, et ainult regulaarne treenimine annab nähtavaid tulemusi.

Soovitatav on teha vähemalt 30—40 minutit päevas, viis korda nädalas. Juhendajad märgivad, et intervalltreening aitab keha palju kiiremini vormi viia. See on treeningrežiim, kus treeningu kiire tempo nt kõndimine vaheldub aeglasega. Aeglane pehme massaaž Mõju reie siseküljele on palju raskem lahendada kui välisele tsoonile. Raskuste põhjuseks on asjaolu, et selle sääreosa nahk on väga õrn ja lisaks asuvad kapillaarid selle läheduses. Seetõttu on soovitatav mitte kasutada ühtegi massaaži ja eriti mitte kasutada vaakummassaaži, mis on ennast tõestanud kui viisi reie välisele tselluliidile.

Samuti on keelatud konserveeritud massaaž. Kõigi ülalnimetatud vahendite kasutamine põhjustab selles kehaosas ainult tohutute verevalumite moodustumist ja valu. Umbes tund hiljem eemaldatakse kompress ja nahk loputatakse veega, soovitav on kontrastsüstal. Lõpuks kantakse niisutav kreem või nahakreem. Oluline on mitte ainult teada, millised vahendid ja tehnikad aitavad tõmmata reite sisemist osa, kuid mida ei saa teha.

Sellel alal on keelatud kasutada tselluliidi vastu võitlemiseks mõeldud soojendavat kreemi. Samuti ärge hõõruge seda ala liiga agressiivselt massaažikindla või pigistava massaažiga. Fakt on see, et sellel alal on väga tundlik, õhuke ja õrn nahk, samas kui laevad asuvad väga lähedal ja selle tulemusena võivad kehale ilmuda kole ja valusad verevalumid.

Ainult pädev ja õige lähenemine aitab tõmmata reie sisemist osa ja vabaneda tselluliidi tunnustest. Reie sisekülje kuivatamiseks vaadake allpool olevat videot: 20 parimat harjutust rasva eemaldamiseks ja sisemise reie lihaste pingutamiseks kodus Reie sisekülje lihased ulatuvad kubeme piirkonnast põlve.

Nad aitavad kõndida, joosta, istuda, põlvitada jne. Halva toitumisharjumuste, aktiivsuse puudumise või hormonaalsete probleemide tõttu kogunevad naised rasva keha erinevatesse osadesse, sealhulgas reide siseküljele. Kahjuks ei tööta normaalne jooksmine või jalgrattasõit need lihased. See artikkel pakub kõige efektiivsemaid harjutusi reie sisemise osa jaoks kodus, loetelu 20 parimatest liikumistest tselluliidist vabanemiseks, tooni parandamiseks ja reie sisemiste lihaste tugevdamiseks.

Ole valmis hüvasti jätma pidevalt hõõrutud reide siseküljele, valulikku löövet ja pigmentatsiooni ning kandke kartmatult vinüülpüksid ja bikiinid. Siin on, mida saab teha. Pea kaldenurk - 1 komplekt 10 kordust Kaela keerd - 1 komplekt 10 kordust Käte ringliikumine - 1 10 kordust Rõngaste ümmargused liikumised - 1 komplekt 10 kordust Õlgade ringliikumine - 1 komplekt 10 kordust Nimmepiirkonna liikumine - 1 komplekti 10 kordust Side-rünnakud - 1 10 kordust Hüppeliigese ümmargused liikumised - 1 komplekt 10 kordust Kohapeal töötamine - 3 minutit Tõusud sokkidel - 2 ringi 10 kordust Jumping jack - 2 ringi 20 kordust Külje nõlvad - 1 komplekti 10 kordust Nüüd olete täielikult valmis harjutusi tegema.

Alustame 1. Ristvõimsused See harjutus on suurepärane võimalus treeningu alustamiseks. See on sarnane Jumping Jackiga.

Kaasatud - reie sisepind, nelinurksed, tuharad ja koorlihased. Kuidas täita ristvõimsust Seisa sirgelt, jalad on veidi laiemad kui õla laius, õlad on lõdvestunud, keha toonides, põlved veidi painutatud. Hüppa oma jalgadega üle ja maandage õrnalt põrandale. Hüppa jalad jälle ja maandage õrnalt, kuidas eemaldada ulemise sisemise reie rasva jalad veidi laiemal kui õlgade laius.

Korduste arv - 3 ringi 30 kordust. Puhkus - 20 sekundit Näpunäide - käed saab teha käed üles ja alla, nagu hüppenupp. Pöörake jalad küljele Külgmised jalad jalgadega aitavad tõmmata reie sisemisi lihaseid ja mõjutavad kaasnevaid lihaseid. Kaasatud - reie sisemised ja välispinnad, tuharad.

Performance tehnika Seisake seina kõrvale, pane oma parem käsi tuge. Asetage vasak käsi vööle. Keha toonides, tagasi on neutraalne. Tõstke oma vasak jalg küljele, jääge sellesse asendisse mõnda aega ja naaske algasendisse. Kas harjutus teisel poolel. Korduste arv - 3 ringi 15 kordust. Puhkus - 20 sekundit Seda treeningut tuntakse ka kui squatsidega hüppamist. Kaasatud - reie sisemine pind, hamstringid, nelinurkne, puusaliigendaja, tuharad ja koorelihased.

Mida peab algaja teadma enne kehakaalu langetamist

Performance tehnika Seisa sirgelt, jalad veidi laiemad kui õlad. Keha on toonuses, õlad on tagasi, selja on sirge. Tüvestage tuharad, hoides oma kreeni kaalu, istuge maha nagu te üritate istuda toolil.

  1. Sel hetkel koguneb nahaalune rasv kõige kiiremini.
  2. Parimad koduharjad puusa sisepinnal Mis on reie juhtivad lihased, nende harjutused - need küsimused on huvitavad.
  3. Keskmine kaalulangus 3 paeva kiire lahenduse kohta
  4. Reie siseharjutused - Dermatiit May

Põlved ei tohiks minna kaugemale kui sokid. Tõmmake käed istumisasendis rinnale. Alustage ronimist ja enne naasmist alalisse asendisse võtke hüpata, tõmmates oma keha üles ja langetades käsi.