Rasva poletamise rutiin kodus.

Ülakeha harjutused Üles ja alla plank See on suurepärane variatsioon klassikalisel plangul, mis kasutab teie kehakaalu lihaste ülesehitamisel. Probleem-treening: Bra Bulge I Me otsime tihti täiuslikku riietust, olgu see siis öösel linnal või oluline töörühm bossiga. See võib olla reaalsus selle treeninglaagri treeninguga, mis on tehtud fitness treenerilt Avigale LaGrass'ilt. Kui teil on raskusi positsiooni hoidmisega, hoidke põlvi maas. Hommikune jalutuskäik. Regulaarne kardiotreeningutel ja jõutreeningutel osalemine aitab teil oma armastuse käepidemetest lahti saada.

Lühidalt: joo ja mölla!

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on praegu fitnessimaailmas populaarseim liikumisviis ja näib, et see on tõhusam viis kalorite põletamiseks kui lihtsalt kardiotreening. See on esimene samm HIIT-rutiini loomiseks.

  1. Mustad oad, marjad, bataadid ja muud kiudainerikkad toidud seeditakse palju aeglasemalt kui madala kiudainesisaldusega toidud, põhjustades teie vereringesse aeglast ja ühtlast glükoosivoogu.
  2. Südame Rutiin, Et Põletada 5 Minutiga Rohkem Rasva (VIDEO) | TERVIS
  3. Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem.
  4. Treeningu rutiinne: kõhutantsud IV Kui otsite uut treeningrutiini, mis aitab teil sel suvel huvi pakkuda ja motiveerida, on meil ideaalne idee - kõhutants!
  5. 10 asja, mida peate teadma, et rohkem keharasva põletada - Kodu
  6. Впрочем, вспоминать было почти нечего.
  7. Это неправда, - сказал он .
  8. KUIDAS RASVADE JA ARMASTUSE KäEPIDEMED TAGASI PõLETADA - MEDITSIINI- -

HIIT on kardiotreeningu stiil, kus treenid lühikese aja jooksul intensiivselt enne pausi. Üks populaarsemaid meetodeid on harjutuste seeria kordamine 30 sekundi jooksul, enne kui teete kiire pausi, et hingata ja lasta kehal taastuda.

rasva poletamise rutiin kodus kuidas jaada oma puusad ja reied

Teine populaarne meetod on mõne minuti jooksul mõne väikese harjutuse tegemine enne väikese pausi tegemist, kuid see on väga intensiivne! Pausid võimaldavad teil 30 sekundi pikkustesse kiiretesse treeningutesse panna kõrge energiatase, mistõttu võib see olla tavalisest kardiost tõhusam rasvapõletaja.

rasva poletamise rutiin kodus kaalulangus gerd-i tottu

Kui soovite proovida HIIT-i rutiini, on oluline meeles pidada, et peate kogu energia panustama lühikestesse treeningutesse, kuna see tõstab salendav kala pulssi ja kulutab kaloreid.

Seda seetõttu, et see on intensiivne treeningvorm, nii et liiga kaua treenides võib teil tekkida nõrkus ja kurnatus. Samuti on tõhusam treenida lühemat aega, kuna kulutate treeningule rohkem energiat.

Kui soovite välja töötada ainult ühe ala, näiteks oma käed, saab selle ühe ala sihtimiseks luua minutilise HIIT-rutiini.

6 parimat rasva põletamise harjutust, mida saate teha kodus

Kui soovite kogu keha treenimist, on kõige parem treenida 30 minutit, et saaksite pühendada aega igale kehaosale. Teadlane Izumi Tabata Lühem variant on kuus sekundilist treeningut, millele järgneb 4-minutiline puhkeaeg.

Teie jaoks sobivate liikumiste valimine Võite kasutada mitmesuguseid erinevaid käike.

rasva poletamise rutiin kodus nisu pita leiva kaalulangus

Need käigud töötavad teie keha erinevates osades ja kõige parem on kombineerida alaosa, ülakeha, rasva poletamise rutiin kodus ja südame liikumisi, nii et järgite täielikku HIIT-treeningut. Siin on mõned harjutused, mida võiksite oma trenni lisada. Ülakeha harjutused Üles ja alla plank See on suurepärane variatsioon klassikalisel plangul, mis kasutab teie kehakaalu lihaste ülesehitamisel. Selle käigu pikka aega hoidmine võib olla keeruline, kuid peaksite püüdma hoida positsiooni vähemalt 30 sekundit.

rasva poletamise rutiin kodus toiduained rasva poletamiseks kiiremini poletada

Kui teil on raskusi positsiooni hoidmisega, hoidke põlvi maas. Siit saate teada, kuidas üles ja alla planku teha.

Kuidas põletada tagasi rasva ja armastuse käepidemed

Push up Push up on klassikaline treeningliikumine, mis on suurepärane võimalus lihaseid kasvatades rasva põletada. Siit saate teada, kuidas tõuke teha.

Viide Jõusaalid üle kogu maailma avanevad uuesti, kuid enamikku inimesi peletavad erinevad piirangud, riskid ja teadmine, et neil pole enam nii palju aega treeningutele pühenduda. Covid on alustanud sporditööstuses revolutsiooni ja uus suundumus on seotud kodus treenimisega.

Põhiharjutus Jalgratta krõmps on muudetud krõmps, mis tugevdab teie kaldus ja kõhulihaseid. Siit saate teada, kuidas jalgratta krõbinat teha.

rasva poletamise rutiin kodus kas hiit poletab kohurasva

Alamkeha harjutus Hüppa kükid Hüppekükke on väga raske teha, kuid see on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks. Eesmärk on 30 sekundit hüppeid! Siit saate teada, kuidas hüppeid teha.

Südame rutiin, et põletada 5 minutiga rohkem rasva (VIDEO)

Kehaharjutused kokku Burpees Burpee on plyomeetriline käik, mis tõstab teie pulssi kalorite põletamiseks. Harjutusel on kolm osa; langetate käed maapinnale, hüppate jalad tagasi plangu, teete tõusu üles ja siis lähete tagasi rasva poletamise rutiin kodus. Siit saate teada, kuidas burpi teha. Fitfluential HIIT treening 5.