Poletada rasva jalgades, Kuidas jalgadelt rasva põletada

Sööge iga söögikorra ajal süsivesikute asemel värskeid köögivilju. Kõik need soovitused võimaldavad teil muuta oma elustiili ja saate samal ajal tervislikult soovitud jalad ja kuju. Üles tõmbama lõtv tselluliiti Rasva-Vahel Jalad ja pakkudes nutikus ja esteetiline ilu määratud osa jalgade Aga rasva põletamine efekt.

Kükitama jalad laiali ja kaal Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade põletamiseks jalgades Ärge unustage oma dieeti jälgida Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades Ilma füüsilise treeninguta on võimatu saavutada piisavat keharasva tarbimist ja lihaste optimaalset toniseerimist, seetõttu on see üleliigse rasvumise kaotamiseks selles valdkonnas hädavajalik.

Selle saavutamiseks on vaja kombineerida südame-veresoonkonna aktiivsus vastupanuharjutustega, see tähendab nendega, milles kasutatakse masinaid, raskusi või seeriaid, mis töötavad meie enda kehaga.

Samuti on oluline, kuidas need kaks ühendame, nii et siin on põhjus.

Kuidas kaotada rasva jalgadele

Südame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida? Kui teie eesmärk on põletada jala rasva või mõnes muus kehapiirkonnas, on oluline, et saaksite aru, kuidas sooritada mõlemaid harjutusrühmi ja millal peaksite neid igaüks sooritama. Kardiovaskulaarne koormus Jooksmine, ellips, rattasõit või ujumine on ühed kõige tavalisemad südame-veresoonkonna harjutused. Seda tüüpi tavad põletavad kaloreid ja suhkruid, kuid selleks, et need aitaksid meil rasva põletada, peame neid ka tegema suure intensiivsusega intervallid, see tähendab, et vaheldumisi mõõdukat rütmi intensiivsega või säilitage intensiivne rütm vähemalt 20 minutit.

Seda tüüpi treeningud soosivad liigset hapnikku, mis on tarbitud pärast treeningut, selle lühend EPOC. See tähendab, et kui oleme füüsilise tegevuse lõpetanud, vajavad lihased taastumiseks hapnikku ja selle saavutamiseks kulutavad nad kaloreid mitu tundi või tundi pärast treeningut. Need selle aja jooksul tarbitud kalorid pärinevad eriti rasva ladestumine hoitakse kehas ja mitte glükoosiallikatest, mida kasutatakse siis, kui me trenni teeme, kuid mitte tingimata taastumise ajal.

poletada rasva jalgades alli fat loss review

Vastupanuharjutused Toonitud ja tugevate lihaste tagamiseks on hädavajalik vastupanuharjutused, raskuste või masinate kasutamine; need ei põle aga nii palju kaloreid ega glükoosi kui kardiovaskulaarsed. Miks me vajame neid jalarasva põletamiseks? Noh, kuna nende harjutuste käigus saadud liigne hapniku tarbimine pärast treeningut KOK on üsna suur push up poletada rindkere rasva ära kogunenud rasvavarusid hapniku tootmiseks, mida meie lihased peavad taastuma.

Kuidas kaotada rasva pärast jala jalgades

Muidugi, mida intensiivsem on treening, seda rohkem rasva me hiljem põletame. Seda tüüpi harjutuste läbiviimiseks ja heade tulemuste saavutamiseks on oluline: Tehke kordusi intensiivselt, ilma puhkamata ja seeriaid aheldamata. Kui otsustate kasutada raskusi, on oluline, et kaal oleks sobiv. Harjutusel peaks olema kergeid raskusi, kuid see ei tohiks tähendada liiga poletada rasva jalgades tööd, muidu kurnate lihase väga kiiresti ära, riskides sellega, et teete end vigastatuks.

Kaotada kaalu ja hoida ära võib vähendada palju See võimaldab teil saavutada oma kaalukaotuse eesmärgid vähendada organismi võime salvestada rasva. Jalgade ja käte hooldus; tselluliidi ja kohalike rasva ladestumise ravimiseks. Kõhu mähkimise põhiline ülesanne on kõhurasva põletamine. Nii et strateegia, mis koosneb simulaatoris kg resistentsusega jalgade lahjendustest, Wraps ja vannid - kena asi. Kuid rasva põletamine ei mõjuta.

Ärge kunagi treenige sama lihasrühma kaks päeva järjest, alati on soovitatav iga treeningu vahele jätta üks päev. Kükid, ideaalne jalgade vastupanuharjutus Nüüd, kui teil on alus jalgade rasva kaotamiseks, peaksite hakkama harjutusi praktikas rakendama.

poletada rasva jalgades 49 kg kaalulangus

Sellisel juhul on kükid ideaalsed töötamiseks reied, tuharad ja alaselg, aidates toonust, põletada rasva ja parandada rühti.

Nende korrektseks teostamiseks peate oma tuharad hästi välja võtma ja kummarduma, tagades, et põlved ei ületaks kunagi jalaotsi, sest ainult nii kaitsete oma liigeseid.

Teeb 3 komplekti 10 kordust igaüks puhkamata, seega optimeerite selle harjutuse rasvapõletusefekti. Külgmine jalg tõuseb puusadele Kui otsite põletada puusa piirkonnas rasva ja kardetud kabuuridele maha lõigatud, on see ideaalne harjutus.

Nõuanded ja ohutus Naised kipuvad kaotama umbes poole raseduse ajal omandatud kaalust kuue nädala jooksul pärast sünnitust, teatab USA riiklik meditsiiniraamatukogu. Ärge laske end sellest heidutada, kui leiate, et jalgades on lisarasv pikka aega pärast lapse sündi. Kuigi jäsemete rasva ei ole võimalik kohapeal vähendada, aitab kehakaalu langetamine, tehes treeningutes ja toitumisharjumustes mõningaid muudatusi, vähendada rasva kogu kehas - ka jalgades. Nagu alati, küsige enne raseduse järgset kaalu langetamist oma arsti nõusolekut.

Heitke külili ja tõstke ülemine jalg, tehes 15 kordust. Seejärel vahetage küljed ja tehke veel 15 kordust vastassuunalise jalaga. Puhkamata peaksite tegema 4 komplekti 15 kordust mõlemal küljel. Sel moel tunnete, kuidas lihas intensiivselt töötab, mis tähendab tulevikus rasva kadu.

poletada rasva jalgades rasva poletamine hip hop segamine

Kui soovite teada, kuidas jalgadelt rasva kiiresti põletada, peate meeles pidama, et puusale keskendunud harjutused ei saa puududa. Tugevate rasvavabade jalgade jaoks Jalade rasva põletamiseks mõeldud harjutuste hulgas ei saa unustada ka kopse, kopse ega kopse, sest need sobivad ideaalselt koo reied ja tuharad. Seda seetõttu, et need harjutused nõuavad intensiivset lihaskoormust, mis võimaldab meil saavutada suurepäraseid tulemusi.

Toetage ühte jalga ettepoole, tagades alati, et teie põlv ei ületaks kunagi jalaotsa.

Jalgade ja reide rasva põletamine

Siis peate minema üles ja pöörduma tagasi algasendisse. Peate esinema 3 poletada rasva jalgades 10 kordust mõlemal jalal ja vahelduvad jalad, et puhata ühte, samal ajal kui te teist poletada rasva jalgades.

Pidage meeles, et rasvade tarbimise paremaks saavutamiseks on soovitatav seeriate vahel mitte puhata. Vertikaalne jalg tõstab See pilateses laialdaselt kasutatav harjutus aitab töötage reie piirkonnas, õnnestub võita vastupanu ja tooni meie jalgadele, edendades samal ajal rasvumise tarbimist ja parandame oma vereringet.

Heitke pikali matile ja tõstke jalad nii kõrgele kui võimalik, ilma põlvi painutamata.

Hoidke seda poosi 30 sekundit, laske aeglaselt alla ja puhake 5 sekundit. Korrake liikumist uuesti ja ärge peatuge. Parim asi, mida teete 3 komplekti 30 sekundit.

  1. Kuidas slim alla sisemine reied kodus
  2. Kuidas põletada jalgade rasva

Kükitama jalad laiali ja kaal Erinevalt tavalistest kükitustest, mis töötavad eriti reied ja tuharalihaseid, töötate ka avatud jalgadega kükituste korral reie siseküljed, mida tuntakse adduktoritena, mis on kalduvus rasva kogunemisele ja lõtvusele. Raskuse kasutamine aitab muuta liikumise intensiivsemaks ja efektiivsemaks, saavutades paremaid tulemusi.

Selle harjutuse tegemiseks peate oma jalad laiali sirutama, tagumiku tagasi tooma ja veenduma, et põlved ei ületaks teie jalgade palli. Seejärel laske end alla ja naaske kiirete liikumistega algsesse poletada rasva jalgades, sooritades 20 kordust.

Valige vähemalt 2 kilo raskust ja tehke 3 komplekti 20 kordust, iga komplekti vahel on ainult 5 sekundit. Kas soovite oma jalgade määratlemiseks veel ühte treeningkorda? Sellisel juhul ärge jätke kasutamata järgmist linki. Kardiovaskulaarsed harjutused rasvade põletamiseks jalgades Parimad kardiovõimalused, kui mõtlete, kuidas jalarasva põletada, on jalgrattasõit, köie hüppamine, elliptiline kihutamine, jooksmine või ujumine.

Kuid eesmärgil kõrvaldada rasvumine, peaksite koolituse ajal järgima järgmisi juhiseid: Soojendage 5 minutit jooksulindil, kõndides kiires tempos ja nõlval.

Kuidas jalgadelt rasva põletada

Selleks saate kasutada ka elliptilist. Siis peate esinema vastupanuharjutuste sari.

poletada rasva jalgades kohu rasva eemaldamise viisid

Oluline on alustada treeningut seda tüüpi harjutustega, et alustada jalgade lihaste tööd ja põhjustada kalorite tarbimist. Kui teie keha on juba "kuum", on aeg seda teha lõpeta kardiotreening.

Sooritage 2 või 3 korda nädalas kardiovaskulaarseid harjutusi, millega saate säilitada pidevat intensiivset rütmi; ellipsikujuline või jalgratas on suurepärased alternatiivid. Alati hoolitsedes selle eest, et teie rütm oleks teatud intensiivsusega, peaksite seda tüüpi kardiovaskulaarseid treeninguid tegema 30—45 minutit.

Võite valida kõrge intensiivsusega intervalltreeningu üks või kaks korda nädalas.

Kuidas põletada rasva jalgadele

Need seansid ei tohiks kunagi kesta kauem kui pool tundi ja peaksid alati hoidma mõõdukat tempot 2 või 3 minutit. Siis saate tempot tõsta ja hoida seda intensiivsemalt 30 sekundit, enne kui naasete mõõdukale tasemele jne.

Selleks võite kasutada jooksulint, elliptilist, jalgratta- või hüppenööri alati, kui liigesed seda võimaldavad. The harjutused jalgade rasva põletamiseks Need võivad tunduda intensiivsed ja nõudlikud ning tegelikult on nad selle rütmiga siiski oodatud tulemused ja saate jälgida, kuidas pideva tööga teie keha üsna kiiresti muutub.

Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik?

Kui soovite teada saada, millised on parimad südameharjutused kehakaalu langetamiseks, siis ärge jätke kasutamata seda üht oneHOWTO artiklit. Ärge unustage oma dieeti jälgida Seda tüüpi koolitust on mõttetu järgida, kui otsustate iga päev koju poletada rasva jalgades süüa rasva täis toitu, rämpstoitu, maiustusi ja suupisteid.

Peate ka õppima kontrollida rasva olemasolu oma dieedil valides: Tervislikumad ettevalmistused: grillimisel, ahjus või aurutades küpsetamine on parimad võimalused. Pange praetud toidud kõrvale ja näete, kuidas kogu keha teid tänab. Söö igal söögikorral süsivesikute asemel värskeid köögivilju. Kui valite süsivesikute kasuks, eelistage alati täisteratooteid, näiteks riisi või täisterapastat.

Söö rohkem puuvilju ning vähem maiustusi ja saiakesi, kuna need on koormatud suhkru ja rasvaga. Vähendage rasvade valkude, nagu vorstid, vorstid või sobimatu liha, valimist ja valige lahjemad, näiteks kana, kalkun, tailiha või veise lahjad jaotised ja kala.

Põletada jalgade rasva on võimalik, kuid on oluline olla selge, et see nõuab olulist muutust nii toidu kui ka kehalise aktiivsuse osas, sest ainus viis nähtavate ja püsivate muutuste saavutamiseks on füüsiline harjutus ja õige toitumine. Kas sa tahad teada, kuidas jalgades rasva põletada ja saada soovitud arv? Hoidke lugemist, sest. Samuti võite olla huvitatud: 4 südameõpetust kõhu rasva põletamiseks Harjutuse tähtsus rasva põletamiseks jalgades Ilma füüsilise treeninguta on võimatu saavutada piisavat keharasva tarbimist ja optimaalset lihastoonust, mistõttu on oluline, et selles konkreetses piirkonnas kaotaks rasvumise ülejäägi.

Valige lihtsad ja tervislikumad toidud, mis aitavad teil korralikult süüa, maitsega, kuid ilma liigse rasvata.

Kõik need soovitused võimaldavad teil muuta oma elustiili ja saate samal ajal tervislikult soovitud jalad ja kuju. Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas jalgadelt rasva põletada, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria. Loe Edasi.