Ma tahan poletada rasva mitte ehitada lihaseid

Kärt Kas sinu keha põletab energia saamiseks peamiselt suhkrut või rasva?

Mõtisklused Tegin eile üle mitme kuu kehaanalüüsi, ning minu tulemus oli järgnev: mu kaal oli jäänud sisuliselt samaks, aga olen suutnud kasvatada puhast lihasmassi g ning kaotada g rasva.

enamik kaalulangus 21 paeva parandus kaalulangus krooniline haigus

See pole suur muutus, kuid ma pean tunnistama, et olin väga üllatunud et suutsin suhteliselt võrdselt üht kasvatada ja teist kaotada. Kuid selle suunas ma olen teadlikult proovinud liikuda.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand

On väga palju inimesi, kes väidavad et see ei ole võimalik. Ka mina küsisin mitu kuud tagasi teistelt nõu, et kas saab. Tavaline vastus on, et ei. Lihasmassi kasvatamiseks peab kaalust juurde võtma tegema jõutrenni ja sööma rohkem ning rasva kaotamiseks jällegi alla võtma kardio, sööma miinuses oma keha kalorivajadusestaga see on väga must-valge lähenemine sellele, kuidas meie keha töötab.

Meta mis? Kasutage oma pead! Treenige nutikamalt, mitte kõvemini ja keha ei tea, millal pärast treeningu lõppu parandamine lõpetada.

Keegi meist ei taha ju kaotada rasva ja lihast samal ajal, ning etteruttavalt ütlen et ühest kehapiirkonnast mida ma väga palju ei treeninud ma seda tegingi. Ehk treenima peab kogu keha.

kuidas kaaluda paar madala kalorsusega dieet kehakaalu langetamiseks nädalas naela kolm päeva

Tegelikult on paar väga olulist võtmesõna, kuidas saab neid üksteise arvelt muuta. Inglise keeles on teema kohta body recomposition hulgaliselt materjali ja kes tahab süstemaatiliselt läheneda, peaks kindlasti juurde lugema. Kuid ma kirjutan eelkõige enda kogemusest. Jõutrenn kõige olulisem Kõige olulisem on teha jõutrenni.

Kui vältida mingi kindla kehaosa treenimist, siis võib juhtuda et inimene kaotab nii lihast kui ka rasva.

Kui mu mõlemad jalad ning käed läksid tugevamaks ja rasv vähenes, siis näiteks kerelihastest ma kaotasin g lihast ja g rasva. Seda poleks pidanud juhtuma ning tänu kehaanalüüsile tean, et pean panema selja ja kõhu treenimisele suure fookuse.

kas tehes push ups poleb rinnus rasva kaalulangus c02

Suurem osa inimesi ei väldi kõhulihaseid, aga ma olen nõrga selja tõttu väga vähe neid treeninud. Selga olen treeninud, aga tundub et mitte piisavalt.

Navigeerimine

Mis puudutab mu jalgu, siis need kasvatasid kumbki ca g lihast, käed aga kumbki ca g lihast. Minul on veidral kombel vasak käsi ja vasak jalg tugevam, aga see selleks. Väike erinevus on normaalne. Jõutrenni kohta kirjutaks veel nii palju, et oluline on tõsta raskuseid.

kiudainete seemnete dieedi hüperstimulatsioon öko tursi kaalulangus

Ka ma olen teinekord väga kaua ühe raskuse peal treeninud, aga see on mugavustsoon ja lihas ei arene. Hea on proovida erinevaid harjutusi, kõige täiuslikumad on need mis kasutavad paljusid lihasgruppe korraga kükid kangiga on nr 1 harjutus mida teha. Sama head on igasugused kätekõverdused, lõuatõmbed tasakaalustatud enda keharaskusega, sest suurem osa meist ei jaksa kohe enda kehamassi üles tõstahip thrustid need on täiuslikud tagumikulihastele. Ma olen hakanud viimasel ajal tegema planku mis on muide tehniliselt väga raske harjutus mida pikka aega korrektselt hoida!

Plank on eriti soovitatav neile, kes tahavad kerelihaseid tugevamaks, eriti selga ja kõhtu. Üldiselt on hea reegel, et teha kõigepealt palju energiat nõudvaid suuri lihasgruppe ning trenni lõpetuseks isoleeritud harjutusi teate küll, need kus tõmbad ainult ühte kindlat lihast.

Osa inimesi teeb trenni lõpus või alguses ka kardiot, aga enda puhul olen täheldanud et see võtab mul energiat tuntavalt vähemaks.

Body recomposition/ Kuidas kasvatada lihast ja põletada rasva samal ajal – Laura raamatublogi

Kuna ma liigun palju üle 10 sammu päevassiis jõusaalis teen kardiot max 10 minutit ja seda trenni lõpus. Toitumine Väga oluline on tarbida peale trenni eelistatult juba 30 minutit hiljem valku. Mõned soovitavad ka enne trenni, aga see pole kõige määravam. Võiks juua vähemalt grammist valgujooki, olgu selleks siis mõni jogurt, spetsiaalne jook, aga miks mitte ka juust või muna.

massaažimängija kodu kes proovis kohvi dieeti kaalulangus

Kuna ma armastan erinevaid piimatooteid, siis mulle pole valguline toitumine mingi probleem, vastupidi. Tean inimesi, kes ei saa piimatooteid mingil põhjusel süüa, siis tuleks kindlasti leida alternatiive sest peale lihastrenni keha peab saama valku.

Sama oluline on tarbida valku ka järgnevatel päevadel mil keha taastub. Nüüd toitumisest.

  • Kägu
  • Kuidas eemaldada silmade rasvapadjade all
  • Ma nüüd üritan maru kiirelt ja karmilt selle teemaga ühele poole saada, seega, kui sa viimase Titanicu ajal lahistasid nutta, siis enne selle postituse lugemist haara kohe salvrättide pakk kõrvale, sest see on karmim, kui sinu mistahes seebikad.
  • Voimalused keha rasva poletamiseks
  • Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta.
  • Kaalulanguse rahakaart
  • trenn teeb paksemaks?!

Ma ei ole kunagi ajanud joonlauaga taga seda, et mitu protsenti minu dieedist on süsivesikud, rasvad ja valgud, samamoodi pole ma lugenud grammides valke ega isegi päevaseid kilokaloreid. Kuid ma arvan, et kui ma neid asju tegema peaksin, siis vist loobuksin täiesti.

kiire kohukaalu kaotuse napunaited 8 nadala jooksul tooni ules ja ohuke

Kui see annab tulemusi ja mul annabsiis tore. Kui tulemusi annab kindel välja arvutamine, siis tore. Igaühel on kindel viis, kuidas toitumist kontrolli all hoida.

On kolm võimalust, põletavad kaloreid. Siin on, mida nad on ja kuidas saab mõjutada oma keha arvesse ahi põletab. Eemaldage rasva kõhupiirkonnast ja tehke talv 1 kuu jooksul et selle kehaosa lihaseid on väga raske et mitte ainult põletada üleliigse rasva talje. Mina tahan saada jalad peenemaks ja küsingi siin, kuidas seda kõige rasva ei saa lokaalselt põletada, kui kasvatad juurde natuke ülakeha lihaseid. No tõenäoliselt põletasid sa koos oma rasvaga ka mõnuga oma lihaseid.

Kuid üldiselt soovitan ma süüa väikses kaloridefitsiidis umbes kcal vähem päevadel, mil trenni ei tee. Trennipäevadel võiks süüa ikka täpselt nii palju, et hoida kehakaalu sest lihas vajab toidust saadavat energiat.

Liikumine ja piisav uni Kirjutan liikumise kohta eraldi, sest kui inimesed tahavad rasva kaotada, kipuvad nad kardioga liialdama. Liialdamise all pean ma silmas seda, et tehakse tunniajaseid kardiosessioone, ilma kehale piisavalt energiat andmata.

kaalulangus mini eesmargid app kas squats poletab kohurasva

Lühikesed ja intensiivsed jooksud on head, aga kui joostakse tund aega järjest, kipub keha minema lihase kallale. Kindlasti ei soovita ma pikkadest jooksudest loobuda need on südamele väga headaga keha peab saama mingil hetkel energiat.

Atleetvõimlemine

Mõistlik on võtta kaasa üks valgubatoon või kes tahab, väike šokolaad. Neljandaks on oluline uni. Kui teha kõiki eelnevaid asju kuid keha ei saa piisavalt puhkust, siis pole ta nii efektiivne kalorite põletamisel. Samuti on vähem energiat et teha jõutrenni, rääkimata mentaalsest pingutusest jnejne.

enne rasv ja siis lihased

Kokkuvõtvalt on kõige olulisem ikkagi progresseeruv jõutrenn, et kasvatada lihast samal ajal kui keha kaotab rasva, toitumine peaks olema mitte-trennipäevadel!

Ühtlasi tuleb jälgida et keha saab ma tahan poletada rasva mitte ehitada lihaseid piisavalt energiat, sest vastasel ma tahan poletada rasva mitte ehitada lihaseid võtab ta energiat lihastest. Kui neid kolme asja jälgida ja anda kehale piisavalt puhkust, siis on võimalik oma kehakompositsiooni oluliselt muuta.