Kaotus kaal college, Kaalukaotus - Väsimus

Neil päevil oli rasval halb maine ja lihtsate süsivesikute suurt sisaldust peeti üldiselt kahjutuks. Ägedate lümfoomide korral täheldatakse tavaliselt dünaamilist sujuvat kaalulangust, mis toimub suurenenud lümfisõlmede, põrna, maksa ja sügeluse taustal. Alla viieaastased lapsed arenevad väga kiiresti ja stabiilselt. Seda tüüpi algloomad põhjustavad lihasvalu, äkilist kaalulangust, tugevat kõhulahtisust, kõhukrampe, iiveldust koos oksendamisega. Esimese rühma inimesed andsid teadlastele vannitoa skaala, mida nad pidid kaaluma iga päev samal ajal, eelistatavalt hommikul, niipea kui nad ärkasid.

Sponsor: Labrada toitumissportlane Asukoht: College Station, TX Te kõnnite ühel päeval peegli ääres ja süda tilgub, kui mõistate, et teie T-särk on vales kohas tihedalt kinni. Hüppate jalgpalli püüdmiseks õhku ja tunnete, et teie ümber liigub natuke liiga palju liha.

Te saate suuremaks ja tugevamaks, kuid kahjuks kipuvad asjad suunduma peamiselt suuremale.

Usu mind: ma tunnen seda tunnet! Isegi kui treenite kõvasti ja kipute sööma puhtana, tuleb peaaegu alati aeg, kus peate lülitama lülituse lihaste ehitamiselt rasvapõletusele.

Ükskõik, kas soovite kaotada viis või 25 naela, on kõige tähtsam järgmine, mida teete või mida ei tee. Kaalulangetamise teel hoidke silm peal nende viie uskumatult tavalise rasva kadumise vea osas.

5 rasva kaotuse viga, mida saate juba täna parandada!

Saate need täna parandada ja säästa end kuudepikkustest vaevadest! Viga 1 ei söö piisavalt Irooniline, et "mitte piisavalt süüa" on ka tavaline viga inimestele, kes seda proovivad saada kaalu kipuvad tegema.

Lisan selle siia, sest esimene mõte, mis tavaliselt pähe tuleb, kui proovite rasva kaotada, on hästi süüa vähem. See loogika on kindel, kuid peate sellele lähenema strateegiliselt. Mõelge "täpsele maapealsele rünnakule", mitte "tuumapommile". Nagu iga online-sobilik asjatundja teile ütleb, põletavad inimesed rasva, tarbides vähem kaloreid kui päevas.

kaotus kaal college

Kuid soovite, et teie päevane kaloridefitsiit oleks piisavalt väike, et see ei mõjuta negatiivselt teie raskelt teenitud lihaste suurust. Kui hüppate dieedile juhuslikult või liiga järsult ja vähendate oma päevasest tarbimisest liiga palju kaloreid, võite alustada kahetsusväärsete tagajärgedega ahelat. Alguses tunnete end väsinuna, vaimselt ebaselgena ja võib-olla isegi pisut jubedalt, kuna veresuhkur langeb söögikordade ajal madalale.

Madala kalorsusega kärpimise jätkamisel hakkab keha muretsema ja hoiab rasvavarude käes, selle asemel et neid metaboliseerida. Kombineerituna kogu südamega, mida olete ilmselt teinud oma agressiivse rasva kadu vähendava dieedi tugevdamiseks, võite sundida oma keha põletama rasva asemel lihaseid.

Palju parem viis nõrgeneda on mõistliku puudujäägi vähendamine.

Lapse liigeste krigistamise põhjused

Alustuseks proovige kalorit praegusest päevasest või hooldustasemest maha tõmmata. Näiteks kaotus kaal college tarbite tavaliselt kalorit päevas, siis lükkaksite selle tagasi ni.

kaotus kaal college

Mõne nädala pärast võite leida, et pisut suurem või väiksem puudujääk kaotus kaal college teie keha ja treeningu põhjal kõige paremini. Oluline on see, et valiksite selle täpselt - öeldes kalori kaupa - selle asemel, et teha dramaatilisi, jätkusuutmatuid muudatusi.

Mõistlik kalorivaegus peaks andma teie kehale piisavalt kaloreid, et endiselt kõvasti treenida ja igapäevase ettevõtmise eest hoolt kanda. Kui on aeg kärpida, siis söön ikka iga päev samu söögikorda, kuid kohandan portsjoni suurust. Olen siiski kindel, et saan piisavalt valku, keerulisi süsivesikuid ja tervislikke rasvu. Teil on neid vaja. Ärge jätke neid tähelepanuta või maksate lõpuks hinna! Viga 2 Snäkid söögikordade vahel OK, sul on kalorit paberil maha võetud.

kaotus kaal college

Nüüd küsige endalt: kas see peegeldab? Ole aus! Paljud praktikandid järgivad enamasti oma dieeti, et seda vaid puhuda, hiilides kaloritevaestesse suupistetesse, mis pole nende plaanis. Pidage meeles, et kui järgite reeglit number üks ja sööte piisavalt, pole teil igapäevases makrotoitainete profiilis rämpsu ega isegi tervislikke suupisteid.

Siin on väikese kalorite puudujäägi asi: selle saab hõlpsalt ülejäägiks muuta lihtsalt mõne peotäie parimad rasvapoletusahelad, granola või puuviljade söömisega. Mõju mitmekordistub, kui suupisted on ebatervislikud - näiteks kartulikrõpsud, kommid või jäätis. Salvestage oma nädalase petu söömiseks rämps.

Ja kui teie toitumiskavas pole petetoitu, siis on veelgi olulisem omada piisavalt uhkust ja distsipliini, et teada saada, kuidas te oma plaani järgisite.

Ma luban, et saavutustunne maitseb magusamalt kui ükski maiuspala!

Sponsor: Labrada toitumissportlane Asukoht: College Station, TX Te kõnnite ühel päeval peegli ääres ja süda tilgub, kui mõistate, et teie T-särk on vales kohas tihedalt kinni. Hüppate jalgpalli püüdmiseks õhku ja tunnete, et teie ümber liigub natuke liiga palju liha. Te saate suuremaks ja tugevamaks, kuid kahjuks kipuvad asjad suunduma peamiselt suuremale. Usu mind: ma tunnen seda tunnet!

Viga 3 õige toit, vale kaste Ma ei saa teile öelda, mitu korda olen näinud muidu täiuslikku dieettoitu, mille on hävitanud halb kastme- või maitseainevalik. Salatikastmed, -mahlad ja -kastmed on tavaliselt kalorsusega ja ma ei tea kedagi, kes mõõdaks neid pool teelusikatäit - eriti kui nad on näljased! Alustuseks otsige oma lemmikkastmete "kergeid" versioone. Nemad on seal koos hulga rasvavabade kaupadega, mida dieediga inimestele ei turustata.

Näiteks meeldib mulle sinep ja Sriracha, kuna need pakuvad intensiivset maitset, millel pole vähe kaloreid. Parim on hoiduda kastmetest restoranis söömas. Kui peate lisama oma toiduga kastme või kastme, küsige seda küljelt, et saaksite kontrollida täpselt tarbitud kogust.

Ja pidage meeles: see lõhefilee võib olla suurepärane, kuid sellist asja nagu "kerge" sidrunivõikastmega pole olemas! Viga 4 Kasutud kalorite joomine Üks lihtsamaid viise rasva kadu kiirendamiseks on lõigata dieedist välja kõik suhkrurikkad joogid.

  • 5 rasva kaotuse viga, mida saate juba täna parandada! - Atleetvõimlemine
  • Mis on õige kaal kaalulanguse kaalumiseks - Mõrv
  • Kas teie keha poletab rasva uhtlaselt
  • Kehaosade painutamisel ja sirutamisel kostub heli.
  • Mis on õige kaal kaalulanguse kaalumiseks Kaalude süstemaatiline kasutamine võib anda olulise panuse naela vastu võitlemisse.
  • Song mino kaalulangus

Kui tarbite neid praegu ja te ei muuda dieedis midagi muud, näeksite keharasva langust - ja võib-olla märkimisväärset. See ei pane enamikku inimesi šokeerima, sest nad teavad Koksi, Pepsi ja isegi nende energilised lapsed Monster ja Rock Star sisaldavad täiesti õigustamatus koguses suhkrut. Ja ometi leiavad liiga paljud meist ikkagi viisi, kuidas õigustada õigustamatut. Aeg on tulnud!

kaotus kaal college

Joonista läbi purgi joone! Kui olete selles, kaotage teised suhkruallikad, mis peituvad tervise maski taha. Isegi kui võite leida mahlasid, mis ei sisalda suhkrut, on puuviljades loomulikult palju suhkrut, eriti kui eemaldada kõik seemned, nahk ja kiudained. Ehkki mahlad võivad sisaldada toitaineid ja antioksüdante, pole dieedi pidamise ajal neil midagi klaasi - isegi nn rohelised mahlad.

Toitaineid saate ainult allikast. Söö õuna või salatit. Ehkki mahlad võivad sisaldada toitaineid ja antioksüdante, ei ole neil dieedi pidamise ajal midagi klaasi.

Teine suur ei-ei ole spordijookide, näiteks Gatorade ja Powerade, joomine. Need sisaldavad sama palju suhkrut kui sooda kaalulangus tiffins mumbai nende pakutavad elektrolüüdid on minimaalsed. Spordijoogiettevõtted panevad tarbijad tahtmatult mõtlema, et nad joovad midagi tervislikku või jõudlust parandavat.

Nendest suhkrutest jookidest saadavad kalorid kuluvad palju paremini lahjade valkude, keeruliste süsivesikute või tervislike rasvade kujul. Viga 5 Ei söö piisavalt tervislikku rasva Kui mu isa Lee Labrada oli murrangulise kulturismi maailma tungimas, poleks te seda enamuse inimeste nimekirjas "veaks" lugenud. Neil päevil oli rasval halb maine ja lihtsate süsivesikute suurt sisaldust peeti üldiselt kahjutuks. Nüüd teame, et see pole nii kaotus kaal college ja rasv on tervisliku toitumise oluline osa.

kaotus kaal college

Tervislikud rasvad, nagu rasvane kala, pähklid, kalaõli ja krilliõli, vastutavad positiivse mõju eest kogu teie kehas. Mõnda saate tunda kohe, suurendades oma täiskõhutunnet ja kontrollides nälja taset.

Mis on õige kaal kaalulanguse kaalumiseks

Teisi on tunda vaid pikema aja jooksul, näiteks suurenenud ajufunktsioon, tasakaalustatud hormoonid ja tervislik testosterooni tase, tervislikum süda, treeningu paranenud taastumine ja rasva kadu.

Jah, see on õige, võite rasvade kaotust suurendada rasvade tarbimisega! Mõnedele inimestele tundub see vastuoluline, kuna nad võivad kaalust alla võtmisel teha vea, piirates või kaotades dieedist täielikult rasva. Proovin lisada oma dieeti iga päev 2 supilusikatäit kalaõli ja teen makroonides ruumi tervislike toitumisrasvade saamiseks.

Muidugi, nad on kaloriliselt tihedad, kuid see tähendab lihtsalt, et peate neid jälgima ja piirama - mitte neid kaotus kaal college vältima!

Kaalukaotus

Hankige vajalikke rasvu - ärge ajage end segamini teie rasvadega tahavad kogu aeg - ja saate paremaid kaotus kaal college. See on nii lihtne. Sulle soovitatud Rindkere treening: Hunter Labrada viis liigub tohutule Pecs! Tünnkinnituse ehitamine ei ole lihtne, kuid see ei pea olema keeruline.

kaotus kaal college

Ehitage Hunter Labrada 5-harjutusega rinnatreeninguga komplekt võimsaid pecs! Miks saboteerivad nii paljud paljutõotavad tõstjad oma tulemusi üle parda minnes? Säästke endale kuude raskusi, vältides neid kaheksat levinumat viga! Vinge relvade treening: Relvad Labrada poolt Treeneritega, nagu Lee ja Hunter Labrada, saate täpselt seda, mida vajate biitsepsi ja triitsepsi suuruse ja tugevuse lisamiseks. Siin on nende vinge relvatreening!