Kui paastumise ajal langeb rasva poletamine. Ketogeenne dieet ahvatleb rasvapõletusega

Taastumiseks tuleb tasapisi suurendada igapäevast kaloraaži — kcal võrra ööpäevas, järgides endiselt tervisliku toitumise põhimõtteid. Kui Taubel oleks olnud õigus, pidanuks rasvast saadud kalorid olema vähem paksuks tegevad, kui süsivesikutest saadud kalorid. Kui igas korgis on suur annus elektrolüüte ja igas pudelis on , saate oma ostust maksimumi. Mis siis tegelikult on Keto Fast? Seda nimetatakse insuliiniresistentsuseks. Seda tüüpi paastumist annab rakendada mitmel eesmärgil — olgu selleks lihasmassi kasvatamine, kehakaalu säilitamine või alandamine.

kui paastumise ajal langeb rasva poletamine kuidas slim down face koos meik

Keto Kiire Mis on Keto Fast? Kui paastumise ajal langeb rasva poletamine öeldes - keto paast on termin, mida kasutatakse madala süsivesikute sisaldusega dieedi söömise ja regulaarse paastumise kombinatsiooni kirjeldamiseks. Süües päevas vähem kui 20—50 g netosüsivesikuid ja paastudes 16 või enam tundi isegi kuni 3—5 päeva.

Pidage meeles, et pikendatud paastu tuleks teha ainult üks kord kuus. Miks ma üldse tahaksin seda teha, küsite? Kui ma ütleksin teile, et olete väga mürgine inimene, kas te solvuksite? Ma ei pea silmas teie isiksust ehkki see võib nii mõnegi inimese puhul tõsi olla. Ma pean silmas seda, et teie keha on kodu paljude toksiinide vormidele. Neid toksiine hoitakse teie keha rasvarakkudes.

Keto Kiire

Kas olete kunagi dieedil käinud ja esimestel päevadel edu saavutanud, kuid tunnete end siis jube, jube ja armetusena? Teie ainevahetus hakkab aeglustuma ja tunnete end nii ära kulunud? Kas tunnete end halvemini kui enne alustamist, nii et lõpetate dieedi? Ärge muretsege, see juhtub kõigiga.

kui paastumise ajal langeb rasva poletamine kaalulangus kolmapaev episode 50

See on teie keha võõrutusprotsess. Rasva põletades on rasvarakud, mis teie kehas toksiine majutavad, ära kasutatud. See vabastab toksiinid nende rasvasest vanglast ja laseb neil teie kehas hävitada! See võib põhjustada väsimust, letargiat, suhkruvaegust, meeleolu kõikumist ja kaalulangusjargne paevik muuta teid füüsiliselt halvaks.

On põhjus, miks enamik inimesi ebaõnnestub dieediga pidades kui paastumise ajal langeb rasva poletamine oma elustiili harjumusi muutes! Hirmutav fakt on see, et toksiine on kõikjal ja vältimatu.

Neid on kõigis töödeldud ja mittemahepõllumajanduslikes toitudes. Enamikku tervislikke toite pihustatakse vastikute kemikaalidega, mis aitavad säilitada nende värvust ja hoida baktereid lahe, pikendades nende säilivusaega. Meie tänapäeva tööstusühiskonnas paljastab äärelinnades elamine teile toksiine, kas vastikute toitudega või ilma. Okei, nii et loodetavasti nüüd olen teid natuke hirmutanud meie ohtliku maailma pärast. Mida saate teha, et olla võimalikult toksiinivaba?

kui paastumise ajal langeb rasva poletamine realistlik keha rasva kaotus 8 nadala jooksul

Sisse tuleb Keto Fast! Mis siis tegelikult on Keto Fast? Keto on lühike ketogeenne ja seda terminit kasutatakse metaboolse seisundi kirjeldamiseks, millega inimkeha süsivesikutevabastuse korral kohaneb. Vaadake, kuidas keha kasutab kütuse ja energia saamiseks tavaliselt süsivesikuid suhkruid.

Kuid kui te lõpetate süsivesikute söömise, lülitub keha selle asemel rasva põletamiseks.

Mis on paastumine?

Paastumine tähendab teatud aja jooksul kalorite tarbimata jätmist. Pikem kui 20 tundi paastumine viib tasuta kaalulangus e-posti nimekiri keha taaskasutusrežiimi, mida nimetatakse autofaagiks.

See tähendab, et teie keha läbib rakulise puhastuse. Uute rakkude moodustamiseks ja tugevdamiseks kulub vanu ja surevaid rakke. See protsess aitab vähendada põletikku, suurendada üldist tugevust ja heaolu, võidelda nakkuse ja toksiinidega ning suurendada ainevahetust.

kui paastumise ajal langeb rasva poletamine poletada rasva lihasesse

Loe lisaks: Parim detoksi puhastamiseks mõeldud rakuline puhastus Pikaajaline paastumine seab keha ka ketoosi.

Pidage meeles, et keto esimestel päevadel võib teil olla kiire iiveldus. Nagu ma eespool mainisin, kui rasv hakkab põletama, väljutatakse teie kehas toksiine.

Samuti pole haruldane tunda gripilaadseid sümptomeid, kui keha kohaneb ketoosiga. Kui teie keha on ketokiirega kohanenud, on tavalisteks mõjudeks suurenenud energia, suurem vastupidavus, kõrgendatud ajufunktsioon, suurenenud motivatsioon ja meeleolu ning oluline kaalulangus.

Maks toodab vähe asju, mida nimetatakse ketoonideks, mis aitavad rasva energiaks muundada.

Kuni teie veresuhkru tase ei tõuse, püsib ketoos ja jätkake rasva põletamist kütusena. Pange tähele, et ma ütlesin, et ärge pange oma veresuhkrut pihku, sest isegi kui te ei söö süsivesikuid, on ketoosist loobumiseks ka muid võimalusi. Kui teie veresuhkur tõuseb, lükatakse teid ketoosist välja.

Teatavad suhkruasendajad võivad ikkagi põhjustada teie veresuhkru taseme tõusu, seega olge ettevaatlik, kui midagi töödeldud väidetakse olevat suhkruvaba. Loe lisaks: Keto algajatele Tüüpiline ketokiire kasutamine on alguses ketogeense dieedi käivitamine.

Inimesed, kes soovivad elada ketogeenset eluviisi, alustavad muutusi sageli kiirega ükskõik kus 24 tunni kuni 5 päeva jooksul.

Lihasmassi kasvatamine

Ma soovitaksin vastu võtta vahelduvat paastu söömist. Vahelduv paast on lihtne viis ketopaastu sisseviimiseks igasse nädalapäeva.

  • Perioodiline paastumine, kui efektiivne abivahend kaalulangetamisel. – Fitness For Life
  • Kuidas eemaldada rasva mu nagu
  • Ketogeenne dieet ahvatleb rasvapõletusega | Toitu tervislikult
  • IseterveneminePaastumineTervis Mainisin eile hilisõhtuses postituses, et plaanin hakata tänasest tegema veepaastu.

Paastuksite iga päev 16 tundi ja kasutaksite ülejäänud 8 tundi madala süsivesikusisaldusega ja rasvasisaldusega söögikordade sobitamiseks.

Kui olete 16 tunniga paastumisega harjunud, võite proovida seda aega pikendada ja sulgeda söömisakna vahe. Kui teil on väike söömisaken, saate tõeliselt luua läbitungimatu keha, mis hävitab kõik toksiinid. Pidage meeles, et mida vähem aega teie keha toidu seedimise pärast muretseb, seda rohkem aega ja energiat on tal kõige muu jaoks. Siin on Keto Fasti eeliste loetelu: Kaalukaotus Nii paastumine kui ka rasvasisaldusega ja madala süsivesikusisaldusega dieedi söömine võimaldavad kehal rasva põletada.

Selle tulemuseks on ülekaalulistel inimestel lihtne kaalulangus, mis võib isegi dramaatiliselt langeda. Uuringud näitavad, et paastumine võib tegelikult olla suunatud kõhu rasvapõletusele. Seda seetõttu, et kõht sisaldav rasv sisaldab rohkem alfa-2 retseptoreid. Need retseptorid aeglustavad teie võimet rasva põletada, samal ajal kui beeta-2 retseptorid suurendavad rasvapõletust. Paastumise ajal on insuliini tase madalam, mis aitab aktiveerida beeta-2 retseptoreid kõhu ümber.

Mida see tähendab?

kui paastumise ajal langeb rasva poletamine bama pruun kaalulangus

Paast aitab suunata kõhtu rasva rohkem kui ainult piiratud kalorisisaldusega dieedi söömine. Kõrgenenud kasvuhormooni tase Inimese kasvuhormooni ehk HGH-d nimetatakse üldiselt vananemisvastaseks hormooniks. See suurendab ainevahetust, hoiab naha pingul, suurendab lihasjõudu, abistab paranemist ja taastumist, tugevdab luutihedust, tõstab meeleolu ja ajufunktsioone ning võimaldab palju sügavamat ja hästi puhanud und.

Kõrgendatud HGH tase viib õnnelikuma ja pikema elu. Lihase säästmine Tüüpilised kaalulangusdieedid lõppevad tavaliselt lihaste ja jõu kaotamisega. Kuna kehas on vähem süsivesikutest saadavat glükoosi, hakkab see teie lihaseid glükoosiks muundama. See on nii juhul, kui keha on endiselt kohandatud kasutama glükoosi kütusena.

Kaalukaotusest puust ja punaseks: mida see kehale teeb ja kuidas kaotada rasva, mitte lihast?

Ketoosiks muutumine tagab aga, et teie keha lagundab alati energiaallikaid. Kuni teie kehas või dieedis on rasva, ei näe te lihaste raiskamist kuigi palju.

Insuliinitundlikkuse tasakaalustamine Kui sööte süsivesikuid ja suhkrut, vabastab keha insuliini, et oma rakud avada, et suhkrust suhkrut tarbida. Kui aga sööte pikema aja jooksul liiga palju suhkrut see on tänapäevases dieedis väga tavalinemuutuvad rakud insuliiniresistentseks.

Mis on Keto Fast?

Kui rakud ei avane insuliinile, reageerib keha rohkem insuliini tootmisega. Seda nimetatakse insuliiniresistentsuseks. See põhjustab letargiat, väsimust, kaalulangus binaural beats suhkrusisaldust, halba ainevahetust, kehakaalu tõusu ja võib põhjustada II tüüpi diabeedi.

Nii regulaarne paastumine kui ka piiratud süsivesikute tarbimine lahendavad selle probleemi täielikult ja aitavad hoida teie rakke insuliini suhtes tundlikena. Nende kombineerimine ketokiirusel lahendab kõik insuliiniprobleemid välja arvatud 1. Loe lisaks: Kuidas tasakaalustada oma insuliinitaset Vähendage nälga ja iha Nagu eelnevalt mainitud, võib insuliiniresistentsus põhjustada äärmist iha ja nälga, seega vähendab insuliinitundlikkuse tasakaalustamine seda.

Kuid on ka teisi tegureid, mis vähendavad ketopaastu ajal nälga ja isu. Üks hormoonid, mis põhjustavad nälja suurenemist, on tuntud kui greliin. Süües annab keha märku, et toodetakse rohkem greliini. Mida sagedamini sööte, seda rohkem õpetate oma keha tootma suuremas koguses greliini. Kas olete kunagi proovinud 6 väikest söögikorda päevas ja lõpuks muutuks see 4, 5 kasuks isegi 6 tavaliseks või suureks toidukorraks päevas?

Selle põhjuseks on greliini ületootmine, söödes sagedamini kogu päeva jooksul. Ja nii väheneb ghreliini tootmine regulaarselt paastudes. Enamik inimesi märkab pärast 2 või 3 päevast vahelduvat paastumist, et nad on vähem näljased kui tavaliselt. Suurenenud energia ja ajutegevus Traditsiooniliselt kasutab aju energia saamiseks glükoosi.

Kui tunnete end väsinuna, peate aju ärkamiseks ja keskendumiseks sööma süsivesikuid sisaldavat toitu. Siiski võimaldab ketokiire ajal keto-kohanemisvõime muutmine aju ketoonidest toita. Enamik inimesi märkab olulist erinevust, nähes täielikult keto kohanemisel positiivseid muutusi fookuses, erksuses ja üldises meeleolus.

Ketoos aitab parandada ka mälu, leevendada peavalu ja ennetada neurodegeneratiivseid haigusi nagu Parkinsoni tõbi ja Alzheimer. Kõrgendatud hea kolesterooli sisaldus Ketoosi ajal võite näha südame tervisliku HDL hea kolesterooli tõusu ja kahjuliku LDL halva kolesterooli langust. Sel põhjusel väidavad teadlased, et ketogeenne dieet, ehkki kõrge rasvasisaldusega, on teie südamele kasulik ja tervislik. Kõrvalmõjud Neerukivid See ei ole tavaline, kuid võib tekkida elektrolüütide ja kui paastumise ajal langeb rasva poletamine puuduse tõttu.

Ilma süsivesikuteta kaob keha elektrolüütide varud palju kiiremini. Kui paastumise ajal langeb rasva poletamine seetõttu on soovitatav kasutada iga toidukorra ajal palju soola ja täiendada seda elektrolüütidega.

Neerukivide tekke võimaluse vältimiseks juua rohkem vett ja täiendada kaaliumiga.

  • Mida keto dieedi soovitajad sulle ei räägi? - Terve Elu Keskus
  • Viise puusade salemise voimalusi
  • Minu tervenemise teekond: veepaastu päev 1 - SuperFit
  • Kuidas elada tervena, puhastades keha ja hinge ravipaastuga ning toitudes tasakaalustatult".

Keha pole harjunud seedima suures koguses rasva eemaldage ekstra rasva süsivesikuteta. See on etapp ja peatub mõne päeva kuni nädala pärast. Jooge ainult piisavalt vett ja piisavalt elektrolüüte.

Teisest küljest, kui olete keto kiiresti kohandatud, on võimalik ka kõhukinnisus.