Tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul

Viisteist päeva dieet kava võimaldab teil heita ülekaalust 2 nädala jooksul. Kuidas kaalust alla võtta 10 päeva sest kogu kehamassi kadu on 4 kuni 10 kg, sõltuvalt esialgsest kaalust.

Veevarustus Kehakaalu kaotamine 20 kg kuus.

tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul

Lubatud ja keelatud toidud Raske on vastu pidada, töötada enda nimel ja oodata ning mõne jaoks on see isegi võimatu. Sageli tahame lihtsalt kõike korraga, mõtlemata tagajärgedele, küsime endalt, kuidas kaotada 20 või 30 kilogrammi kuus, kuidas panna keha põletama kogu kogunenud rasv niipea kui võimalik.

  • Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada? - Oma Maitse
  • Kaalulangus parast uhe nadala kiiret

Kahjuks mõtleme hetkedel, mil meid haarab kirg ja soov mingil viisil eesmärki saavutada, kas mõtleme tervise peale vähe või ei mäleta seda üldse. Samal ajal kannatab just see, kui hakkame katsetama mitmesuguseid piiravaid tehnikaid, uusmaitselisi ja ohtlikke dieete. Pakume teile tõestisündinud loo sellest, kuidas soov mõne nädala jooksul kaalust alla võtta muutus maaniaks ja tekitas suuri probleeme. Loe edasi ja vaata, kas see on seda väärt.

Kuidas kiiresti 20 kg kaotada: unistused ja reaalsus Kujutage ette tüdrukut, kelle kaal on cm ja kaal umbes 80 kg. Ta tahab saleneda, kuid ei tea, kuidas seda teha. Samas ei saa tema toitumist vaevalt korrektseks ja tervislikuks nimetada.

See on standardkomplekt tooteid, mis on kahjulikud meie taljele ja kogu kehale: rasvane, praetud, kiirtoit suurtes kogustes, palju majoneesi, kuumad kastmed, maiustused. Ja kaalulangus doylestown see on saadaval igal kellaajal päeval või öösel.

Tervislik menüü nädala jaoks kaalulangus

Kõik on lubatud - miski pole keelatud. Tüdruk otsustab vabaneda saadud kilodest dieedi pidades. See tähendab, et ta: Ei söö pärast kuut ja lõpetab söömise täielikult. Lõpetab söömise, mida ta tavaliselt sõi, kuid ei raja õiget dieeti. Lõppude lõpuks peab kaalu kaotamiseks sööma vähe või loobuma täielikult energia laadimisest - vähemalt nii ütlevad kõik tema sõbrad.

Ta läheb trenni ja teeb seal trenni, kuni higistab. See on maksimaalne programm.

  • Tervislik menüü nädala jaoks kaalulangus
  • Bhk slimming

Alguses antakse seda raskustega - keha ben kaalulangus taha harjuda pideva söömisest keeldumisega. Hommikusöögiks mõeldud rasvase munaraku asemel - paar supilusikatäit keefiris leotatud teravilja, lõunasöögi hamburgerite asemel kanafilee ilma rooga.

Mõnikord pole lõunasööki nagu õhtusööki üldse - lõppude lõpuks on need lisakalorid. Tüdruk loeb Internetis, kuidas kuus tõhusalt kaotada 20 kg, et mõista, kas ta on õigel teel. Enamik, kes soovivad vabaneda liigsest kaalust, eitavad ka iseennast kõike, kuid on ka teisi - neid, kes räägivad ekspressmeetodite ja keeldude ohtlikkusest.

Järsku selgub, et 4 nädalat pole aeg, mil näitaja võib nii olulisi muutusi läbi viia. Selgub, et peate täiendavast "koormusest" vabanema järk-järgult - see võib võtta aasta. Kuid meie kangelannale see ei meeldi.

SmartFOOD aitab kaalu langetada ja kaalu hoida süüa tervislikult ja tasakaalustatult — et saaksid kõik päeva jooksul vajalikud vitamiinid, mineraalid, antioksüdandid ning makrotoitained kätte Sulle sobivas koguses tunda end kogu päeva energiliselt ja rohkem jõuda kui pingelisel perioodil napib aega, et menüüd planeerida, toidupoes käia, süüa teha ja nõusid pesta muuta Sinu tööpäevi mugavamaks kui soovid tähtsaks peoks oma lemmikkleiti mahtuda kui soovid uut algust, aga ei tea, kuidas ja millest alustada — aitame Sul seada eesmärgid, et saaksid sihipäraselt tegutsedes endaga rahul olla SmartFOOD kliendid räägivad HEIDY PURGA, poliitik SmartFOODi koostatud menüü andis peale hea enesetunde ka palju häid uusi ideid, kuidas argipäevaseid toidukordi huvitavamaks ja vaheldusrikkamaks muuta. Minu senised söömisharjumused olid palju hektilisemad nii toidukordade, kui ka vaheldusrikkuse poolest. Esialgu tundus isegi, et personaalne menüü on lihtsalt liiast, sest nii palju ja tihedalt polnud ma harjunud sööma. Iga inimene, kes oma organismi piisavalt tunneb, leiab sellest menüüst omad lemmikud. Olen kindlasti kogemuse võrra targem ja teadlikum ning mis peamine, mul on palju rohkem ideid lõuna- ja õhtusöökideks.

Ta kiirustab asju, kuid kas ta saab oma teed? Alguses seisab kaal paigal. Siis - hiilib aeglaselt alla. Mitu nädalat möödub. Selle aja jooksul muutub tüdruku seisund - öised kõhuvalud, nõrkus eriti pärast treeningutjuuksed muutuvad tuhmiks ja elutuks ning ilmneb kõhukinnisus. Kuid kõik need on tühiasi, sest taga on juba umbes 13 kg.

Siis kaal lakkab minemast. Veel üks nädal ja see hakkab kasvama.

Esita tellimus

Vähenenud näljatunnet on võimatu taluda - ühele jagunemisele järgneb teine, kolmandale. Treeningud on rasked, varem tundunud täiuslik kaalukaotussüsteem ebaõnnestub.

Aga teie tervis? Ta oli kadunud - sooled lakkasid normaalselt töötamast, tekkis näljane minestamine, iiveldus, valu ja muud gastriidi sümptomid. Lõpuks, pärast ülesöömist mao puhastamiseks, kasutab meie kangelanna keelatud tehnikat - kutsub esile oksendamise. Millise järelduse saab sellest loost teha? Peamine viga on ebareaalne ülesanne. Keegi ei räägi tõeliselt tõestisündinud lugusid selle kohta, kuidas tõhusalt kaotada 20 kg kuus, sest see on võimatu - rikete ja "energiasäästliku" tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul toimimise tagajärjel saame kehale kolossaalse kahju, lühiajalise mõju ja veelgi suurema kaalutõusu - ainevahetuse kiiruse langus.

Teine vale otsus on vale tehnika valimine. Piirangud ja kiire toitumine, nälg - kõik need meetodid on täis kurnatust ja heaolu järsku halvenemist, ainevahetusprotsesside aeglustumist.

Selle tagajärjel hakkas kaalulanguse asemel platoo efekt, mille järel see asendati kehakaalu suurenemisega.

tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul

Kolmas viga on suutmatus õigeaegselt peatuda. Ärge unustage, et tervist ei saa osta - seda on lihtne kaotada, kuid selle taastamine on palju raskem.

Nii et seadke endale nutikad eesmärgid ja töötage nende poole, kasutades ainult tõestatud meetodeid, mis aitavad teil heaolu säilitada ja kaalu kaotada - järk-järgult ja püsivalt. Veel üks oluline õppetund, mida sellest loost õppida saab, on see, et liigne füüsiline aktiivsus ei aita vormi saada, vaid ainult kahjustab meid.

See on kehale täiendav stress, mis aitab kaasa lagunemisele ja ebaõige söömiskäitumise kujunemisele.

Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid.

Lisateave meie kaalukaotusprogrammide kohta: Kuidas tõesti kodus 20 kg kaotada: kiirustage aeglaselt Endast kaalu kaotamise tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul peate välja selgitama, miks meie mahud ei vähene, vaid ainult kasvavad. Millal see probleem ilmneb? Kui juhime istuvat eluviisi.

Video: Breaking2 | Documentary Special 2021, Mai

Kui me ei söö korralikult. Kui meie elus on palju stressi, kas intervalli treening poletab rasva kiiremini me sööme ära.

tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul

Kui hormonaalne taust on häiritud või on haigusi, mis aitavad kaasa uute ja uute kilogrammide kogunemisele - suhkurtõbi, hüpotüreoidism.

Kõik need tegurid põhjustavad liigset kaalu. Mida teha? Nagu me juba teada saime, ei saa te pöörduda rangetel piirangutel põhinevate meetodite poole, näljutada, keelata endale kõike ja kurnata end spordisaalis toimuvate tundidega.

Alustage oma kõhna olekust mõne sammuga: Õige toitumine See on peamine komponent, ilma milleta pole pikaajalised tulemused ja tervise säilitamine kehakaalu langetamise protsessis võimatu. Ärge unustage - meie dieet peaks sisaldama kõike, mis on vajalik kõigi kehasüsteemide normaalseks toimimiseks: valgud, rasvad, süsivesikud, vitamiinid ja mineraalid, mikroelemendid. Kuid oluline on mitte ainult ilma jätta, vaid ka osata ennast kontrollida.

Vastavus igapäevasele kalorikogusele Peame kinni pidama näitajast, mille spetsialist nimetab. Mitte sõbrad, mitte Internetist pärit nõustajad, kes on enda peal proovinud rohkem kui ühte dieeti - ainult professionaal, kes arvestab konkreetse juhtumi eripäradega ja aitab teil ennast muuta ilma ennast muutmata. Motivatsioon Tõenäoliselt olete kuulnud ja teate, et õige motivatsioon teeb imet.

Kaalulanguse kavandamisest ei piisa, oluline on sellele häälestada.

In just one day, skip stubborn fat. No exercises, no diet / lose 2 kilos in one day

Mis sellest aitab - soov sobituda arvuti töölauale vanade pükste või ekraanisäästjaga? Sina otsustad. Pidage meeles, et ainult keegi, kes mõtleb positiivselt, suudab oma eesmärgi saavutada. Ülejäänud on sunnitud poolel teel loobuma ja naasma oma eelmiste köidete juurde. Aktiivne elustiil Kehaline tegevusetus on üks rasvumise põhjuseid. Võitle temaga.

Kuidas sa kaotad 8 naela ühe kuu jooksul jõusaalis või dieedisse minnes?

Selleks ei pea treenima spordiklubis enne, kui higistate. Piisab, kui rohkem jalutada, armastada tegevust, katkestada teleri ees diivanil veedetud monotoonsete päevade seeria ja minna matkama, ujuma hakata. Ärge kartke oma elu paremaks muuta - need muudatused on teie õnnelik pilet tulevikku ilma täiendavate kilode ja depressioonita. Me teame, et liigne kaal hakkab kaduma ainult ühel juhul - kui keha kulutab rohkem energiat, kui ta toidust võtab. Ainevahetusprotsesside aktiveerimiseks tervislik kaalulangus 20 nadala jooksul figuuri saledaks muutmiseks tuleb unustada pidev apaatia ja istuv eluviis ning hakata sööma õigesti - tuleb piirata roogade kalorisisaldust.

Samal ajal peaks toitumine olema mitmekesine ja täielik - keelud on keelatud. Pakume teile mitmeid reegleid, mille järgimisel saate kindlasti täiendavatest kilodest lahti: Lõpetage kuidas eemaldada kasitsi rasva Peatuda ja mitte rohkem küsida võib olla väga keeruline. Kuid raskused on meile antud, et saaksime neist üle saada. Ärge unustage, et täiendav koormus maos viib ainevahetuse aeglustumiseni, seedeprotsesside häirumiseni.

Keha peaks hõlpsalt absorbeerima nii palju toitaineid, kui ta sai hommiku- lõuna- või õhtusöögi ajal. Kui seda ei juhtu, on ülesöömisel "kõrvalmõju" - kehakaalu tõus.

Dieet peab olema tasakaalus Seda ainult siis, kui valkude, rasvade ja süsivesikute suhe on optimaalne 1: 1: 4.

Tervislik menüü nädala jaoks kaalulangus Tervislik kaalukaotus on 0, 5kg.

Ja pidage meeles: tervislik toit võib ja peaks olema maitsev ja mitmekesine. Esmalt kontrollige See ei tähenda, et peate iga kord oma käsi lööma, kui soovite lihtsalt midagi erilist. Lihtsalt veenduge, et kalorikogus päevas ei ületaks spetsialisti arvutatud väärtust. Nendel eesmärkidel saate pidada spetsiaalset päevikut, kuhu kirjutate kõik kõige kohta: mida te sõi, millal, mis oli energia väärtus.

Söö sagedamini, kuid vähem Parim võimalus on korda päevas väikeste portsjonitena. Magu sirutades harjutame end ülesöömisega.

Kuidas kiiresti 20 kg kaotada: unistused ja reaalsus

Parem on suurendada tervislike suupistete arvu kui laadida ennast toiduga, mida ei saa täielikult seedida. Ärge unustage kiudaineid Jämedad kiud ei ole meie keha poolt omastatavad, kuid need aitavad kaasa täiskõhutunde saavutamisele ja puhastavad sooled suurepäraselt.

Meie dieet peab tingimata sisaldama toite, mis on rikkad selles keerulises süsivesikus. See aitab normaliseerida seedetrakti tööd, ületada nälga, eemaldada toksiine ja toksiine.

Eriti palju on taimseid kiude kliides, kaunviljades, täisteraleibis, marjades, kuivatatud puuviljades, teraviljas. Valige ainult tervislikud rasvad Kaalu kaotamiseks lõikame meelega praetud ja rasvaseid toite. Kuid samal ajal ärge unustage polüküllastumata rasvhappeid Omega-3, 6 ja 9. Neid leidub avokaados, pähklites, taimeõlides, kalades.